Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:52:28 GMT

مدارس نوبت عصر شیراز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۵۰۸

مدارس نوبت عصر شیراز تعطیل شد

در اطلاعیه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس که ظهر دوشنبه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، دلیل تعطیلی مدارس اعلام نشده است. 
در همین حال، برخی اولیای دانش آموزان که فرزندان خود را برای نوبت عصر به مدرسه فرستاده بودند، از اطلاع‌رسانی دیرهنگام این اداره کل انتقاد کردند.
برخی مدیران مدارس به اولیای دانش‌آموزان گفته اند: امیدواریم با تمهیدات مسئولان در ارتباط با تامین سوخت مورد نیاز سرویس مدارس، نگرانی رانندگان سرویس مدارس در این زمینه به پایان برسد و آنها قادر باشند همانند قبل به ارائه خدمات بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی،  قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یک هزار و  ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار  و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.
بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه ۲۴ آبانماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.
این اطلاعیه افزوده است که استفاده از سهمیه سوخت صرفاً با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی میسر است.
بر همین اساس، سهمیه خودروهای سواری شخصی بنزینی ماهانه ۶۰ لیتر و دوگانه سوز ۳۰ لیتر خواهد بود؛ همچنین سهمیه سوخت تاکسی بنزینی ماهانه ۴۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر است.

برچسب‌ها نرخ سوخت اداره کل آموزش و پرورش فارس سهمیه بندی بنزین شیراز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ سوخت اداره کل آموزش و پرورش فارس سهمیه بندی بنزین شیراز دانش آموزان نرخ سوخت اداره کل آموزش و پرورش فارس سهمیه بندی بنزین شیراز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سوخت همچنان افزایشی است

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجم توزیع سوخت در سراسر کشور روز چهارشنبه (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) به ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین رسید که در مقایسه با رقم ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر مدت مشابه پارسال (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، بیش از ۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

افزایش ۵.۳ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال

برپایه این گزارش، میانگین توزیع روزانه بنزین در سراسر کشور از یکم تا هشتم فروردین امسال به ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که این عدد در مقایسه با رقم ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر طی دوره مشابه پارسال (یکم تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر معادل ۵.۳ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

به گزارش ایسنا، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین سراسر کشور به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت
  • زمان تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • مصرف سوخت همچنان افزایشی است
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • ۳۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین افزوده می‌شود