Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: بحث هویت افراد در هر کشور و هر جایگاهی که هستند یکی از اساسی‌ترین مطالبی است که باید در اولویت‌های سیاستگذاری قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین ، دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی ظهر امروز در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده حمیده زرآبادی در این همایش اظهار کرد: ماه‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شورای شهر، شهرداری، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و دانشگاه آزاد اسلامی همکاری های لازم صورت گرفته‌ است که ما اکنون شاهد دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی هستیم.

وی افزود: بحث هویت افراد در هر کشور و هر جایگاهی که هستند یکی از اساسی‌ترین مطالبی است که باید در اولویت‌های سیاستگذاری قرار گیرد و خوشبختانه این نگاه در آموزش و پرورش ما شکل گرفته و به درستی هم باید اجرا می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: مسیر شکل‌گیری ساختار آموزشی تمامی انسان‌ها از آموزش‌‌وپرورش شروع می‌شود که به ویژه گام‌های اولیه در سنین پیش دبستانی برداشته می‌شود.

دغدغه هویت شناسی یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اذعان داشت: کارگاه‌‌ها و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد که کمک می‌کند در این راستا گام‌های برداشته شود و کودکان هویت خود را که همان هویت ایران اسلامی است، پیداکنند.

وی در ادامه یادآور شد: کودکان می‌توانند در تمامی مراحل زندگی خود از این تجربیات استفاده کنند چراکه امروزه دغدغه هویت شناسی یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور به شمار می‌آید.

زرآبادی در پایان گفت: ظرفیت کودکان در راستای یادگیری بسیار بی‌نهایت و شگفت آور است و با شناخت هویت نه تنها خودشان بلکه تاثیرگذاری بر بزرگسالان هم خواهند داشت که امیدواریم این همایش اثربخشی موثری را به همراه داشه باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • اگر جان بچه‌تان را دوست دارید این فیلم را ببینید + فیلم
  • اگر جان بچه تون را دوست دارید این فیلم را ببینید + فیلم
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است