Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:07:03 GMT

برگزاری دیدار دوستانه استقلال در چمن مصنوعی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۶۷۱

برگزاری دیدار دوستانه استقلال در چمن مصنوعی

تیم فوتبال استقلال قرار است در دیداری تدارکاتی که روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود، به میدان برود. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال فردا (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف سرخپوشان پاکدشت خواهد رفت. با توجه به اینکه دیدار هفته یازدهم آبی‌پوشان مقابل نساجی مازندران قرار است در چمن مصنوعی ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برگزار شود، دیدار تدارکاتی استقلال با درخواست کادر فنی در چمن مصنوعی غدیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمرین امروز آبی‌پوشان به دلیل بارش برف در تهران لغو شد که دلیل آن بارش برف روی چمن مجموعه انقلاب و نفت تهرانسر بوده است.

برف، تمرین استقلال را تعطیل کرد

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند را پیش از شروع جام ملت های آسیا برگزار کرد. 

ملی پوشان کشورمان فردا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان می‌روند و  در روز‌های ۱ و ۳ اردیبهشت  نیز به ترتیب با بحرین و کویت دیدار می‌کند.

بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

وحید شمسایی سرمربی تیم، دقایقی را به نرم دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود