Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دفتر اقتصاد مسکن با اعلام آخرین آمار ثبت‌نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن از تکمیل ظرفیت ۱۶ شهر در فاز دوم خبر داده و گفته است که ۱۰ شهر استان کردستان، سه شهر استان کهکیلویه و بویراحمد و سه شهر استان گلستان تکمیل ظرفیت شده و سایت برای شهر‌های مذکور بسته شده است. تاریخ انتشار: 14:37 - 25 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۳۵۰ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر اقتصاد مسکن آخرین آمار ثبت‌نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن را در استان‌های کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس تا ساعت ۱۲:۱۵ امروز ۲۵ آبان تعداد ثبت‌نامی‌ها در استان کردستان ۲۳۷۳ نفر، در کهکیلویه و بویراحمد ۸۵۹ نفر و در گلستان ۱۶۳۰ نفر اعلام شده است.

دفتر اقتصاد مسکن همچنین اعلام کرد: ظرفیت استان کردستان به طور کامل تکمیل شده است و در استان کهکیلویه و بویراحمد شهر‌های یاسوج، سی‌سخت و لیکک و در استان گلستان نیز شهر‌های گرگان، گنبدکاووس و آق‌قلا، تکمیل ظرفیت شده‌اند؛ بنابراین گزارش، استان کردستان با ۱۰ شهرِ بانه، بیجار، دهکلان، دیواندره، سریش آباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان در طرح اقدام ملی مسکن شرکت کرده است که در روز نخست ثبت‌نام ظرفیت ۱۰ شهر تکمیل و سایت بسته شده است.

همچنین در کهکیلویه و بویراحمد برای هشت شهرِ چرام، دهدشت، دوگنبدان، دیشموک، سی‌سخت، لنده، لیکک و یاسوج ثبت نام انجام می‌شود که برای سه شهر سی‌سخت و لیکک ظرفیت تکمیل و سایت بسته شده است و ثبت نام برای شهر‌های باقیمانده در حال انجام است.

این گزارش همچنین حاکی است که در استان گلستان نیز طرح ثبت‌نام اقدام ملی مسکن برای شهر‌های آزادشهر، آق قلا، بندر ترکمن، گرگان و گنبدکاووس انجام شده که برای سه شهر گرگان، گنبدکاووس و آق قلا ظرفیت ثبت نام تکمیل و سایت برای متقاضیان بسته شده است.

گفتنی است: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir انجام می‌شود. در طرح اقدام ملی مسکن احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی در دست انجام است که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهر‌های جدید و از سوی شرکت عمران شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار واحد آن توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد و ۱۰۰ هزار واحد آن نیز در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد. بیشتر بخوانید: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در سه استان دیگر آغاز شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن طرح ملی مسکن ثبت نام طرح ملی مسکن در کردستان بافت فرسوده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم