Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد قناعت روز شنبه در مراسم افتتاح شعبه شرکت "بیمه سینا" در شهرستان گنبدکاووس با یادآوری سفر ۲۴ مرداد امسال رییس بنیاد مستضعفان کشور به گلستان و بازدید از نیروگاه علی‌آباد کتول گفت: با اجرایی شدن طرح افزایش ۵۰۰ مگاواتی تولید برق این نیروگاه که مصداق کار جهادی و جهشی است، مسیر توسعه پایدار استان هموارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری بیشتر مسوولان گلستان با بنیاد مستضعفان برای تسریح در شروع عملیات اجرایی طرح افزایش ۵۰۰ مگاواتی تولید برق نیروگاه علی‌آباد کتول از هزار مگاوات به یک هزار و ۵۰۰ مگاوات، افزود: در انجام کارهای جهادی و تولیدی نبایستی هیچ وقفه‌ای ایجاد شود.

قناعت، به کارخانه تولید سیمان پیوند گلستان که بیناد مستضعفان هم از سهامداران آن است نیز اشاره کرد و اظهار داشت: محصول این واحد تولیدی نیز با کار و تلاش جهادی مدیران آن، اکنون به سه کشور قزاقستان، ترکمنستان و ازبکستان و از طریق خط ریلی بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان و از طریق گمرک اینچه‌برون که محل ورود این خط آهن به کشورمان است، صادر می‌شود.

وی با تاکید برضرورت ترویج فرهنگ کار جهادی و جهشی در همه بخش‌های مدیریتی کشور، تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات و تحریم‌های ظالمانه دنیای استکبار و چرخاندن چرخ تولید در کشور، کار جهادی است.

معاون امور توسعه و مدیریت منابع بنیاد مستضعفان همچنین به اشاره به افتتاح شعبه بیمه سینا در گنبدکاووس به عنوان ره‌آورد سفر چند ماه پیش رییس این نهاد به گلستان، نقش بیمه را برای رسیدن به توسعه پایدار مهم دانست و اظهار داشت که امروز صنعت بیمه از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی به شمار می‌رود که متاسفانه ضریب نفوذ آن در کشور ما، یک سوم میانگین جهانی است.

قناعت با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ بیمه در بین گروه‌های مختلف مردم و واحدهای اقتصادی و تولیدی، افزود: با تحقق این موضوع بیمه می‌تواند با تامین یا تقویت بنیه سرمایه‌گذاری‌ها، مسیر رسیدن به توسعه پایدار را هموارتر نماید.

مدیرعامل شرکت بیمه سینا از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان نیز دراین مراسم با تبریک ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) و نیز هفته وحدت گفت: با راه اندازی شبعه بیمه سینا در گنبدکاووس، تعداد شعب این بیمه در استان گلستان به دو شعبه افزایش یافت.

رضا جعفری افزود: علاوه بر این دو شعبه، حدود ۵۰ نمایندگی بیمه سینا نیز درسطح استان گلستان فعال است که چهار نمایندگی آن در گنبدکاووس به مردم این شهرستان انواع خدمات بیمه ای ارائه می‌کنند.

وی همچنین بیمه را از ارکان مهم اقتصاد جامعه دانست و اضافه کرد: صنعت بیمه کارکردهای زیادی دربخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دارد که درصورت توسعه فرهنگ آن، می‌تواند به رشد اقتصاد و رونق تولید و مهمتر از همه جبران خسارت در حواث و بلایای طبیعی کمک زیادی نماید.

دراین مراسم فرماندار ویژه، امام جمعه و برخی فعالان اقتصادی شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس حضور داشتند.

برچسب‌ها بنیاد مستضعفان علی آباد گلستان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان علی آباد گلستان برق بنیاد مستضعفان علی آباد گلستان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه استان گلستان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن روان آب‌ها سبب شد محور  کلاله- گنبدکاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبدکاووس- کلاله استفاده کنند.

شهرکی گفت: پس از بازگشایی درباره رفت و آمد در این محور اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق