Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:26:33 GMT

اروند سورو قهرمان فوتبال ساحلی هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۷۶۱

اروند سورو قهرمان فوتبال ساحلی هرمزگان شد

 رییس کمیته فوتسال وفوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان گفت: در این دوره از مسابقه ها، هفت تیم در ۲ گروه در زمین ساحلی بندر شهید حقانی بندرعباس باهم به رقابت پرداختند.
حمید رضایی روز شنبه درحاشیه تجلیل از تیم های برتر افزود: درگروه نخست کیمیا جاسک، طوفان طاهروئیه سیریک، دریادلان و شهدای برتمب و در گروه دوم خواجه عطا، بندرشهید رجایی و اروند سورو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: از گروه نخست تیم طوفان طاهروئیه سیریک و شهدای برتمب و از گروه دوم تیم های خواجه عطا و اروند سورو به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
این مسوول اظهارداشت: دراین مرحله تیم اروند سورو باغلبه بر طوفان طاهروئیه سیریک وتیم خواجه عطا با پیروزی بر کیمیا جاسک راهی فینال این بازی ها شدند.
رضایی گفت: با تصمیم کمیته برگزاری مسابقه، بازی رده بندی برگزارنشد و تیم های کیمیا جاسک و طوفان طاهروئیه سیریک مشترک سوم شدند.
وی یادآورشد: دیدار فینال این رقابت ها نیز بین تیم های خواجه عطا و اروندسورو برگزارشد که در وقت قانونی دوتیم به نتیجه مساوی ۳بر ۳ دست یافتند.
رضایی ادامه داد: در وقت اضافه نیز گلی برای دو تیم به ثمر نرسید و در ضربات پنالتی تیم اروند باپیروزی بر حریف خود مقام قهرمانی را از آن خود کرد.
 درپایان مراسم با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان، ورزشکاران و ورزش دوستان، از پدر مرحوم عباس استوانه تقدیر شد. 
از سویی کمیته برگزاری مسابقه، تیم بندرشهید رچایی به عنوان تیم اخلاق و علی میرزایی، رضا امیری و وحید وحیدی هر سه از تیم خواجه عطاء به ترتیب به عنوان  آقای گل، بهترین بازیکن و بهترین دروازه بان معرفی شدند.
 قضاوت این دوره از مسابقه را حسین معصومی، آیدین میر زاده و مجید ابراهیم زاده افشار برعهده داشتند. 
جوایز نقدی برای تیم قهرمان ۵۰ میلیون ریال، تیم دوم ۴۰ میلیون ریال و تیم های مشترک سوم هریک ۱۵میلیون ریال و برای بهترین بازیکن، گلزن ودروازه بان مبلغ ۵میلیون ریال تعلق گرفت. 

برچسب‌ها فوتبال فوتسال ورزش و جوانان هرمزگان بازی های ساحلی بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتسال ورزش و جوانان هرمزگان بازی های ساحلی بندرعباس فوتبال فوتسال ورزش و جوانان هرمزگان بازی های ساحلی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی