Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:24:21 GMT

برف و یخبندان در راه همدان است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۸۰۰

برف و یخبندان در راه همدان است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روزهای آینده برف و سرما وارد استان همدان می‌شود. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

روح الله زاهدی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش برف و باران در روزهای دوشنبه و سه شنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پس از اتمام بارندگی، حداقل دمای هوا 3 درجه سردتر می‌شود.

کاشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: از امروز نیز حداکثر دمای استان کاهش می‌یابد. سرمای هوا در روزهای آینده سبب لغندگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی خواهد شد.

هواشناسی|توصیه‌های مهم هواشناسی به کشاورزان/ هوا 10 درجه سردتر می‌شودهواشناسی| بارش سنگین برف و باران در راه استهواشناسی| آغاز بارش باران در تهران از امروز

زاهدی به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و ابراز کرد: در این مدت اسدآباد با حداکثر دمای 14 درجه به عنوان گرمترین شهرستان و همدان با حداقل دمای منفی 7 درجه، به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است.

وی افزود: دمای شهرستان همدان نیز در این مدت بین منفی 7 و 11 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است. در روزهای آخر هفته حداقل دمای همدان به منفی 10 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: این کاهش دما و سرما برای این ایام از سال در حد نرمال نبوده و سردتر از نرمال است.

انتهای پیام/ 743/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، غرب و برخی مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به شدت و نوع بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه ابتدای هفته آینده از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و در اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار مورد انتظار است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله زار با دمای یک سردترین و ریگان با دمای ۳۶ گرم‌ترین نقطه استان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه دمای شهر کرمان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

کد خبر 747257

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پای باران بهاری از عصر فردا به گیلان باز می‌شود