Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:53:54 GMT

هیدج شهر عاری از بیکاری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۸۱۵

هیدج شهر عاری از بیکاری می‌شود

استاندار زنجان گفت: با بررسی و حل مشکل تولیدکنندگان، هیدج شهر عاری از بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای اداری هیدج اظهار داشت: یکی از مسائل مبتلابه ابهر به‌ویژه هیدج موضوع زمین های قولنامه ای بود که بالاخره با کمک مدیر عمرانی و مدیر شهری حل و تصمیم خوبی در راستای رفع این مشکل در استان گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استخر هیدج، خاطرنشان کرد: تا پایان سال باید استخر هیدج افتتاح شود و لازم است مسئولان مربوطه نیز در رفع مشکلات این حوزه اهتمام ورزند.

مقام عالی استان با تاکید به درخواست‌ها در زمینه روشنایی معابر شهر هیدج، یادآور شد: اداره توزیع برق نسبت به تقویت روشنایی معابر در این شهر اقدام کند.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۲ هفته آینده در هیدج برگزار خواهد شد، ادامه داد: برخی از مسائل شهر هیدج نیاز به طرح و حل در این ستاد دارد.

استاندار زنجان با اشاره به گرانی مسکن در شهر هیدج، ابراز کرد: با توجه به اینکه سهم استان زنجان از طرح مسکن ملی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد است قیمت مسکن در هیدج با احداث مسکن های حمایتی و مشارکتی تعدیل می شود.

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: زمین‌هایی که در اختیار نهادها قرار گرفته و بلااستفاده مانده با کمک مسئولان حوزه مسکن به احداث مسکن در هیدج اختصاص خواهد یافت.

حقیقی با تاکید بر قوی بودن نظارت‌ها در استان زنجان، ابراز کرد: در تمام حوزه ها نظارت موثر وجود دارد بطوری که سال گذشته تنها استان در ثابت نگهداشتن قیمت مرغ روی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بودیم.

وی افزود: نظارت وجود دارد و دلیل بر این نیست که نظارت ما کامل است، امروز به سربازی که در عمل، وظیفه اش را در قبال مردم و نظام و رهبری خوب انجام دهد نیاز داریم.

گفتنی است در این جلسه مسایل و مشکلات شهر هیدج مطرح و بررسی و علاوه بر این با حضور استاندار ساختمان شورای اسلامی شهر هیدج افتتاح شد.

از دیگر برنامه های استاندار در شهر هیدج دیدار چهره به چهره با مردم و دیدار با خانواده شهید حبیب الله هادیلو بود.

 

بیشتر بخوانید: شرط مهم حضور در انتخابات رعایت حق و عدالت است زنجان در عملیاتی کردن برنامه‌ها پیشگام بوده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیکاری استاندار زنجان هیدج عاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

دیگر خبرها

  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • عملکرد بانکهای استان در حوزه مسکن روستایی خوب است و در حوزه مسکن شهری قابل قبول نیست
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت
  • استان زنجان از لحاظ تعداد مراکز فرهنگی کمبودی ندارد