Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دبیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز گفت: به دنبال پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نامگذاری میدانی به نام تراکتور در دستور کار شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز،سعید حاجی زاده گفت: با پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و در راستای تکریم هواداران پرشور تیم تراکتورسازی نامگذاری یکی از معابر شهر تبریز به نام تراکتور در دستور کار و بررسی کارشناسی این شورا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تاکید کرد: تراکتورسازی و هواداران این تیم مردمی یکی از مهمترین سرمایه های اجتماعی شهر تبریز هستد و در معرفی نام و جایگاه تبریز در عرصه های ملی و بین الملی نقش شایان توجهی ایفا کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در مراسم توزیع این بسته‌ها اظهار کرد: با اعتبارات دولتی، امکان رفع نیازهای مستمندان امکان پذیر نیست و کمیته امداد باید با تجلی مشارکت مردم و خیران، نسبت به رفع این نیازها اقدام کند.

تراب محمدی ادامه داد: محرومان جزو عائله انقلاب اسلامی هستند و کرامت آنها باید حفظ شود.

وی افزود: کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی است و رسالت تکریم محرومان را بر عهده دارد و از بدو تأسیس تاکنون اقدامات چشمگیری در این عرصه داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی به نقش پررنگ خیران در مبارزه با فقر اشاره کرده و گفت: کمیته امداد به تنهایی قادر به زیر پوشش قرار دادن همه نیازمندان نیست و خیران نقش برجسته ای در یاری رساندن به این نهاد دارند.

محمدی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل اعتماد و تمرکز خیران بوده و مردم به این نهاد خدمت رسان اعتماد دارند.

کد خبر 6063561

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • سیلاب شهر شاهرود را هم درنوردید + فیلم
  • رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول