Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@12:20:43 GMT

تصویر بیرانوند در پوستر ویژه AFC برای مرد سال آسیا

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۹۳۴

تصویر بیرانوند در پوستر ویژه AFC برای مرد سال آسیا

تصویر بیرانوند در پوستر ویژه AFC برای مرد سال آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت بیرانوند تابناک ورزشی ای اف سی مردسال مرد سال آسیا سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، گارسیا که در پنجره زمستانی و با توجه به جدایی ننکا، جانشین این مربی شده است، طی دو تمرین اخیر و در غیاب شماره یک تیمش، گلرهای جوان را تمرین داده است.

گارسیا البته با جدیت بالا و تمرینات سنگینی که برای گلرهای جوان پرسپوليس در نظر گرفته بود، با توجه به ضبط تمرین، اشتباهات و شرایط پیشرفت آنها را نیز گوشزد می‌کرد.

با این حال مسلما با بازگشت علیرضا بیرانوند که اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، گارسیا به عنوان شماره یک تیمش روی این دروازه‌بان برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان حساب باز خواهد کرد.

بیرانوند در این فصل تنها یک بازی را به دلیل محرومیت در جدال با ذوب آهن از دست داده است و باید دید در بازگشت از اردوگاه تیم ملی چه شرایطی را در جمع سرخپوشان دنبال خواهد کرد.

شماره یک پرسپوليس سه کلین‌شیت در جدول برترین گلرهای این فصل از حریف اصلی خود عقب افتاده و طی ده بازی باقی‌مانده امیدوار است بتواند این فاصله را جبران کند.

دیگر خبرها

  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!