Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت و مردمی زنده یاد رضا عبدی، معاون صدای رسانه ملی پیام تسلیتی را صادر کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در پی درگذشت رضا عبدی هنرمند رادیو پیام تسلیتی صادر کرد

در متن این پیام آمده است:

«سال هاست که تلاش‌های هنری این پیشکسوت برجسته، در برنامه‌های ارزشمند رادیو جلوه گری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون این هنرمند توانا برای شادی ملت ایران در رسانه صدا و در برنامه «صبح جمعه با شما» مهمان خانه‌های مردم می‌شد تا با مساعی فرهیختگانی همچون مرحوم منوچهر نوذری، نقطه عطف «انطباق رسانه با نیاز مخاطب» را فراهم کند و لبخند را بر لبان آنان بنشاند.

در وصف توانمندی این هنرمند پیشکسوت، همین بس که بعد از گذشت چندین دهه از آن زمان، کماکان می‌توانست شخصیت «آمیز عبدالطمع» که درون مایه سادگی و یکرنگی هنر استاد رضا عبدی را نشان می‌داد در خیال شنوندگان به تصویر کشد و به یادگار گذارد.

خدمات دیگر این هنرمند مردمی در عرصه‌های مختلف از جمله دوبله و نمایشنامه نویسی و سایر حوزه ها، برای مخاطبین رادیو و دست اندرکاران مانا خواهد بود.
اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به همکاران پر تلاش در صدای جمهوری اسلامی ایران و به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه فرهنگی و هنری کشور، تسلیت عرض می‌کنم.»

مراسم تشییع آن مرحوم صبح روز یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰ صبح از جلوی ساختمان شهدای رادیو به سمت مسجد بلال سازمان صداوسیما و سپس بهشت زهرا (س) انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید شاه آبادی صدای رسانه رضا عبدی پیشکسوت رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت