Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتان ابراهیموویچ که هفته قبل به دوران فعالیتش در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا پایان داد،‌ علاقمند است یکبار دیگر برای آ.ث‌میلان بازی کند.

گلزن 38 ساله که در سال‌های 2010 تا 2012 برای تیم ایتالیایی بازی کرد،‌از طریق مدیر برنامه‌اش به اطلاع مدیران باشگاه رساند با دریافت دستمزدی خوب حاضر به همکاری مجدد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نوشته روزنامه لارپوبلیکا،‌وی عنوان کرد حاضر است با دریافت ماهی یک میلیون یورو،‌ قراردادی تا پایان فصل جاری با تیم قدیمی شهر منعقد کند.

براساس گزارش نشریه ایتالیایی،‌تیم‌های ناپولی،‌رم و بولونیا نیز تمایل به همکاری با ستاره با تجربه دارند.

این مهاجم که از سال 1999 فوتبال حرفه‌ای را با تیم مالمو کشورش تجربه کرد،‌تاکنون برای آژاکس، یوونتوس،‌اینترمیلان، بارسلونا، آ.ث‌میلان، پاری‌سن‌ژرمن،‌منچستریونایتد و لس‌انجلس گالاکسی بازی کرده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اخبار فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز

به گزارش قدس آنلاین، در این سایت، هنرمندان حاضر در غرفه (پاویون) کشورمان به همراه آثارشان معرفی شده‌اند. همچنین گزارش تصویری از مناطق بازدیدشده توسط تیم ایرانی حاضر در دوسالانه ونیز هم در آن قابل مشاهده است.

گفتنی است که پس از افتتاح پاویون رسمی کشورمان در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴، اطلاعات و عکس‌های تکمیلی روی این سایت قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن