Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@05:05:00 GMT

اینترنت در کرمان قطع نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۴۱۵۰

اینترنت در کرمان قطع نیست

ایسنا/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: در بحث قطعی اینترنت مطرح شده در استان کرمان، باید عنوان کرد هیچ مشکلی وجود ندارد و قطعی اینترنتی در استان نداریم!

"مسعود الهامی" در گفت و گو با ایسنا درباره قطعی اینترنت استان کرمان از صبح امروز شنبه ۲۵ آبان ماه گفت: هم اکنون مشکلی در زمینه اینترنت تلفن همراه در استان کرمان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینترنت همراه خیلی از مناطق استان کرمان ۳G و ۴G بوده و حتی در برخی نقاط نیز اینترنت H ارائه می شود و قطعی در کار نیست! و در خصوص قطعی اینترنت نگرانی وجود ندارد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطعی اینترنت ارتباطات اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

ایسنا/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب و ارتقاء ۱۹ سایت تلفن همراه با مبلغ اعتباری ۸۶۴ میلیارد ریال در یک ماه اخیر خبر داد.

حسین ساجدی عصر، ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: در یک ماه اخیر با احداث ۱۲ سایت جدید و ارتقاء هفت سایت در روستاهای شهرستان‌های بم، شهربابک، فاریاب، جیرفت، عنبرآباد، کرمان، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رفسنجان، انار، بافت، سیرجان و فهرج به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

وی با اشاره به شتاب بخشی به روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پایدار، پرسرعت و امن در مناطق روستایی اظهار کرد: در ۴۳ روستای شهرستان‌های کرمان جمعاً ۴۹۷۴ خانوار و پوشش جمعیتی ۱۶ هزار و ۱۰۸۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۸۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری با کیفیت مناسب به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در افزود: در همین راستا با راه‌اندازی ۱۹ سایت جدید تلفن همراه مجهز به تکنولوژی نسل دوم، سوم و چهارم و ارتقاء چند سایت به تکنولوژی نسل چهارم، هم‌استانی‌ها از اینترنت پرسرعت و خدمات منحصر به فرد آن برخوردار شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • دسترسی ۸۹ درصدی روستا‌های خراسان رضوی به اینترنت
  • گزارش ۲۰۲۳ استاتیستا: ایران چهارمین کشور با بیشترین قطعی اینترنت و بیشترین خسارت (+جدول)
  • بهترین اینترنت همراه برای سفر عید کدام است؟
  • قطعی گسترده اینترنت دراین منطقه!
  • ​​​​​​​اختلالات گسترده در اینترنت قاره آفریقا
  • قطعی گسترده اینترنت در آفریقا/ شرکت‌ها در مرز فلج‌ شدن
  • قطعی گسترده اینترنت در شماری از کشورهای آفریقایی
  • روستای تنگ پل مسجدسلیمان زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت
  • اینترنت پرسرعت در روستاهای مسجدسلیمان