Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد؛ چهار رقم آخر کد ملی تا پایان آذر به عنوان پیش فرض رمز کارت سوخت فعال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه شماره چهار خود اعلام کرد: چهار رقم آخر کد ملی تا پایان آذر امسال به عنوان پیش فرض رمز کارت سوخت فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این اطلاعیه آمده است: «پیرو اطلاعیه شماره ۱۰ پیش از اجرای طرح سهمیه‌بندی این شرکت، به اطلاع تمامی هموطنان عزیز می‌رساند، از امروز (شنبه، ۲۵ آبان) تا پایان روز سی‌ام آذر، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت شخصی، علاوه بر رمز جاری کارت سوخت معتبر است»./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اصفهان هفته کتاب نماز جمعه مساجد هفته وحدت جایگاه سوخت کارت سوخت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند

رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت:در حال حاضر مصرف سوخت در کشور بسیار بالا است،پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد کارت‌های سوخت آزاد در سراسر کشور به فراخور فروش و موقعیت جغرافیایی جایگاه‌داران سوخت افزایش یابد. البته مشکلاتی در مورد کارت سوخت آزاد در استان‌های مرزی وجود دارد که حتما باید مسئولین استانی و شرکت ملی فرآورده‌های نفتی تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند که در مردم امسال نگران سفر نوروزی خود نباشند.

او اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم کارت سوخت شخصی دارند که ۷۰ درصد از کارت سوخت خود استفاده می کنند،افرادی که بیش از ۱۶۰ لیتر سوخت در ماه استفاده می کنند می توانند از کارت آزاد جایگاه استفاده کنند.

نواز گفت: به طور کلی روزانه کارت سوخت جایگاه ها ۷ هزار لیتر شارژ می شوند و همچنین استفاده این کارت ها ۲۵۰ بار است وقتی کار در معرض افزایش قرار گیرد مسوول جایگاه باید پاسخگو باشد.

نواز گفت: از نظر سوخت وضعیت مناسبی نداریم و هر روز با رکورد‌های مصرف سوخت روبرو هستیم. با روش توزیع یارانه‌ای که در حال حاضر داریم نمی‌توانیم از این مقطع عبور کنیم. اگر وضعیت با یارانه لیتری ادامه پیدا کند باعث نارضایتی خواهد شد. در حال حاضر هم به سوخت ۱۵۰۰ تومانی و هم ۳ هزار تومانی یارانه داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟