Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر رحیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رونمایی و معرفی این ۲ کتاب به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی بوده است.

وی افزود: ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه هر سال به عنوان هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نویسنده این ۲ کتاب احمد اکبرپور یکی از نویسندگان مطرح و برجسته استان در حوزه کودک و نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمیان عنوان کرد: احمد اکبرپور تاکنون ۴۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان چاپ، منتشر و به جامعه هدف عرضه کرده است.

وی ابراز داشت: ۳۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و ترویجی در هفته کتاب و کتابخوانی امسال به همت اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق شهری و روستایی این استان اجرا می شود.

برچسب‌ها هفته کتاب ادبیات کودک و نوجوان فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته کتاب ادبیات کودک و نوجوان فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد هفته کتاب ادبیات کودک و نوجوان فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رقم قابل توجهی از صادرات سالانه نفت را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های ویژه ای در حوزه نفت و گاز است و با توجه به ظرفیت‌های نفت و گاز، باید اعتبارات بیشتری در این استان تخصیص یابد.

وی افزود: از دولت گذشته بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مانده و باید در راستای اتمام و بهره برداری این پروژه‌ها اعتبارات ویژه تخصیص یابد.

استاندار با اشاره به ظرفیت مهم استان در حوزه سرمایه گذاری گفت: این استان دارای ظرفیت‌های خوبی برای حضور سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف به ویژه نفت و گاز است.

وی با بیان اینکه یکی از درخواست‌های مهم مردم، راه اندازی میدان گازی مختار است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع و نقش محوری این طرح در توسعه اشتغال، نیاز است وزارت نفت در حل مشکلات این طرح همکاری کند.

احمد زاده تصریح کرد: میدان گازی مختار یاسوج یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و این طرح در دو مرحله اجرا می‌شود.

کد خبر 6083550

دیگر خبرها

  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • کهگیلویه و بویراحمد رقم قابل توجهی از صادرات سالانه نفت را دارد
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید