Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

همزمان با بارش اولین برف پاییزی در تهران، رویا نونهالی داور مسابقه استعدادیابی عصر جدید ویدئویی را از برف صبحگاهی امروز به صورت تایم‌لپس در اینستاگرام خود منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رضا صادقی خواننده معروف موسیقی پاپ کشور ویدئویی را با شعر و صدایی از شاملو در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

برف نو، برف نو، سلام، سلام.
بنشین خوش نشسته ایى بر بام ...
پاکى اوردى‌ای امید سپید ..
همه الودگیست این ایام.

اولین برف و صدا و کلام شاملوى بزرگ ...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حبیب رضایی بازیگر سینما و تلویزیون، در استوری اینستاگرام خود، پیام تبریکی را به پیمان معادی بابت دریافت جایزه اسب برنزی در جشنواره امسال فیلم استکهلم منتشر کرد و نوشت: بهترین‌ها همچنان در راه باشد رفیق.  

بیشتر بخوانید: بازیگر متری شش و نیم در جشنواره فیلم استکهلم + تصویر

 رامبد جوان مجری و بازیگر تلویزیون در استوری صفحه اینستاگرام خود، عکسی از برف پاییزی تهران را منتشر کرده و نوشت: صبح شنبه برفیتون بخیر   الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تئاتر در استوری ایسناگرام خود، عکسی از برف امروز پایتخت را با کاربران به اشتراک گذاشت:   بهرام رادان چهره معروف سینما ویدئویی را از بارش برف امروز تهران در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد:   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام هنرمندان هنرمندان در فضای مجازی برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد