Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علی عابدزاده درباره احتمال افزایش  نرخ بلیت هواپیما همزمان با افزایش نرخ سوخت بنزین اظهارداشت: شرکت های هواپیمایی همگام با سیاست های دولت برنامه ای برای افزایش نرخ خدمات خود ندارند.
 
وی افزود: اولویت بخش حمل و نقل هوایی ارائه خدمت به مردم است و تمام تلاش صنعت این است که هزینه ها را مدیریت کرده تا قیمت خدمات حمل و نقل هوایی افزایش نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
عابدزاده تصریح کرد: جدول نرخ پروازهای داخلی با تعیین حداکثر نرخ مجاز به تفکیک مسیرهای پروازی منتشر شده و در اختیار عموم قرار دارد و هر گونه عدول از سقف نرخی مشخص شده تخلف محسوب و مشمول پیگرد قانونی خواهد بود.
 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار مبادله ای چند؟

آفتاب‌‌نیوز :

هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است