Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه قطعاً با هرگونه بی‌نظمی از سوی اخلالگران در نظم و تردد و آسایش مردم برخورد می‌کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در خصوص ناآرامی‌های اخیر در پی افزایش قیمت بنزین، گفت: تأکید می‌کنم قطعاً مردم عزیزمان از تعداد اندکی که اخلالگر هستند و ضدیت خود را با نظام و برنامه‌های مردم نشان می‌دهند، جدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مردم ما از این گونه اعمال بیزار هستند و اجازه بهره‌برداری به این عده را نمی‌دهند.

دادستان کل کشور گفت: به موجب قانون این اخلالگری جرم است و ناجا وظیفه خود می‌داند که با اخلالگران در نظم عمومی طبق قانون و مقررات برخورد کند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: مردم فهیم ما قطعاً صف خود را از این اخلالگران اندک جدا می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که از آن‌ها سوءاستفاده شود. قطعاً اقدامات انجام شده نیز برای قشر متوسط و پایین جامعه به صورت مساعدت تامین و تقدیم خواهد شد.

وی بیان داشت: به اخلالگرانی که ریشه در خارج از کشور دارند و در یکی، دو روز اخیر شاهد بودیم که جریانات معاند نظام از فضای مجازی استفاده کرده و به خیال خام خود مردم را تحریک کرده‌اند هشدار می‌دهیم که بدانند قطعاً مردم با این اقدامات تحریک نمی‌شوند.

دادستان کل کشور افزود: برخورد با اخلالگران در نظم عمومی با همکاری مأموران و با هوشیاری مردم برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: دولت تأکید کرده و مسؤولان امر موظف هستند از هر گونه افزایش قیمت جلوگیری کنند و مسؤولان اقتصادی امیدوارم در این زمینه مدیریت لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه قوه قضائیه چه اقداماتی را در بحث مقابله با افزایش قیمت‌ها می‌تواند داشته باشد، گفت: ما موظف هستیم در چارچوب قانون با اخلالگران برخورد کنیم و در خصوص قیمت‌ها سازمان تعزیرات حکومتی با همکاری سایر دستگاه‌ها به جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اقدام می‌کند.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه قطعاً با هر گونه بی‌نظمی چه در اخلال در تردد مردم و چه اخلال در آسایش آن‌ها برخورد کرده و اعتقاد داریم مردم بهترین نیرو هستند که می‌توانند جلوی اخلال را بگیرند و مسؤولان را مساعدت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند این اخلال‌ها بهانه‌ای باشد برای اینکه عده‌ای از این موقعیت سوءاستفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اخلالگران نظم قیمت بنزین دادستان کل منتظری دادستان کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو ۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح ۲۵ نفر معتاد، ۱۳ نفر سارق، یک نفر به جرم حمل مواد مخدر، چهار نفر به جرم مالی و اقتصادی، چهار نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۰ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۵ نفر نیز به برای سایر جرایم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: همچنین ۲۰ قبضه سلاح، ۱۱۰۰ عدد مواد محترقه و ۴۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و ضبط شد و این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد و میادین شهر اجرا شد.

موسوی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقا نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم بود که به مرحله اجرا درآمد.

کد خبر 6087749

دیگر خبرها

  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا