Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاران ایلنا از نقاط مختلف استان خوزستان، معترضان با حضور در میادین و خیابان‌های برخی شهرها از جمله: اهواز، آبادان، خرمشهر، بندر ماهشهر، بهبهان، ملاثانی و نقاطی دیگر، به تصمیم سران سه قوا در خصوص سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین اعتراض کرده و به طرق مختلف، تردد خودروها را مسدود و یا با مشکل مواجه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از شهرها، عده‌ای با وارد کردن خساراتی به اماکن عمومی از جمله بانک‌ها، با پلیس درگیر شده و این حوادث منجر به مصدومیت تعدادی از شهروندان شد.

سرهنگ دالوند، فرمانده انتظامی اهواز، به خبرنگار ایلنا گفت: همه چیز در این شهر تحت کنترل است و هیچ‌کدام از مسیرها مسدود نیست.

وی افزود: با افرادی که ماشین‌های خود را در خیابان خاموش می‌کنند برخورد خواهد شد و پس از ضبط پلاک آن‌ها، از طریق پیامک به صاحبان خودروها اطلاع‌رسانی می‌شود.

دالوند گفت: خاموش کردن خودروها در خیابان‌ها اعتراض سالم نیست.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم

با توجه به لوله گذاری دفع آب‌های سطحی محور دروازه قرآن در تابستان سال ۴۰۲، حوضچه آرامش کنترل سیلاب دروازه قرآن آرام و تحت کنترل است.

در ادامه توضیحات شهروند خبرنگار ما را بصورت فیلم تماشا می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان