Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها است. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در حالی عصر فردا یکشنبه 26 آبان ماه برگزار می‌شود که گیتی‌پسند در اصفهان به دنبال کسب چهارمین برد خود در نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان حمید بی‌غم که دور برگشت لیگ برتر فوتسال را با پیروزی برابر تیم‌های هایپر شاهین‌شهر، حفاری اهواز و آذرخش بندرعباس آغاز کرده‌اند، در هفته هفدهم میزبان سوهان محمدسیما قم است.

این دیدار که تماشای آن برای هواداران گیتی‌پسند رایگان اعلام شده است، از ساعت 17:30 فردا در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

گیتی‌پسند در حال حاضر با 32 امتیاز تیم دوم جدول رده‌بندی است و سوهان محمدسیما قم با 28 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.

گیتی‌پسند هفته گذشته مهمان آذرخش بندرعباس بود که این دیدار با پیروزی 5 بر 2 تیم اصفهانی به پایان رسید. سوهان محمدسیما قم نیز میزبان شاهین کرمانشاه بود که با نتیجه 7 بر 2 پیروز شد.

دیدار رفت 2 تیم در هفته چهارم دور رفت برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر یعنی هایپر شاهین‌شهر در هفته هفدهم لیگ برتر مهمان سن‌ایچ ساوه است.

هایپر با 17 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و در صورتی می‌تواند به حضور در جمع 8 تیم مرحله پلی‌آف فکر کند که در دیدارهای پیش رو امتیازهای لازم را کسب کند.

حریف این هفته هایپر که با 23 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد، هفته گذشته را با شکست 3 بر صفر در زمین مس سونگون پشت سر گذاشته و  هایپر شاهین‌شهر نیز با نتیجه 5 بر 3 مغلوب ستارگان ورامین شده است.

هایپر در دور رفت لیگ برتر موفق به شکست 4 بر 3 سن‌ایچ ساوه شد و باید دید می‌تواند این پیروزی را در دور برگشت نیز تکرار کند یا خیر.

در دیگر مسابقه مهم هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال تیم صدرنشین مس سونگون به مصاف تیم رده سومی فرش آرای مشهد می‌رود. نتیجه این دیدار برای گیتی‌پسند نیز اهمیت دارد.

اسامی داوران هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اعلام شدانصراف اوکراین از شرکت در تورنمنت چهارجانبه فوتسال مشهد و تلاش کمیته فوتسال برای یافتن جایگزینلیگ برتر فوتسال| پیروزی گیتی‌پسند و مس سونگون و توقف خانگی فرش‌آرا

برنامه کامل دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

یکشنبه 26 آبان ماه

سن‌ایچ ساوه - هایپرشهر شاهین‌شهر

گیتی‌پسند‌ اصفهان - سوهان محمدسیما قم

شهروند ساری - ارژن شیراز

فرش‌ آرا مشهد - مس سونگون

شاهین کرمانشاه - مقاومت البرز

ستارگان ورامین - حفاری اهواز

اهورا بهبهان - آذرخش بندرعباس

انتهای پیام/165/ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان با ادامه پیروزی بالانشینان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هجدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز (پنجشنبه - 30 فروردین ماه) با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس کرمان به سختی مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید، سپاهان میلیمتری طبس را شکست داد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با برد برابر حریفان خود همچنان سایه به سایه در تعقیب یکدیگر هستند.

امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین

نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این شرح است:
صنعت مس کرمان 28 - نفت و گاز گچساران 26
پیکان خراسان 33 - پرواز هوانیروز اصفهان 28
زغال سنگ طبس 26 - فولاد مبارکه سپاهان 27
گیتی پسند اصفهان 22 - آلومینیوم اراک 20
پلیمر خلیج فارس خرم آباد 27 - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 33
فرازبام خائیز دهدشت 30 - فولاد سپاهان نوین 25

با این نتایج صنعت مس با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با 31 امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با 26، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 23، نفت و گاز گچساران با 20، پیکان خراسان با 14، سپاهان نوین با 10، آلومینیوم اراک با 7، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با 6 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته نوزدهم لیگ سی و ششم 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی