Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت شناسایی اقشار کم درآمد و متوسط حدود ۱۸ میلیون خانوار بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

در این اطلاعیه‌ای آمده است: مسئولیت شناسایی اقشار کم درآمد و متوسط حدود ۱۸ میلیون خانوار بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نحوه توزیع بسته معیشتی و ساز و کار چگونگی اجرا به‌طور جداگانه به‌زودی از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام می‌شود.

این در حالیست که در این اطلاعیه تاکید شده که اطلاع رسانی در خصوص موضوع یادشده از سوی افراد و یا مراجع دیگر مورد تایید این وزارتخانه نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وزارت رفاه بسته معیشتی افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از شناسایی ۶۲۷ نیروی کار تبعه خارجی که به صورت غیر مجاز در استان کار می کردند طی سال گذشته خبر داد.

سیاوش آقاجانی اظهار کرد: کارفرمایان مطابق بند ج ماده۱۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت جریمه شدند و ۳۰نفر از آنان که نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکردند طبق ماده۱۸۱ قانون کار به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: نوع برخورد اداره کار با کارفرمایان خاطی برابر بند ج ماده ۱۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و همچنین ماده۱۸۱ قانون کار است و اگر دستگیری و خروج از کشور باشد در این خصوص پلیس اقدام می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان برای ۳۷۴ شرکت حقوقی گواهینامه تایید صلاحیت پیمانکاری صادر کرده است این گواهینامه در ایمن سازی کارگاه و پیشگیری از حوادث کار موثر است.

آقاجانی اضافه کرد: سال گذشته ۸۰۱ مورد بازرسی از کارگاهها در خصوص اشتغال غیر مجاز اتباع خارجی با ۸۴ تیم در قالب گشت مشترک (با همراهی نماینده استانداری و پلیس) در سطح استان انجام شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه گیلان از استانهای ممنوعه برای اقامت و اشتغال اتباع افغانستانی می باشد لذا کارفرمایان از هرگونه بکارگیری تبعه خارجی بدون اخذ پروانه کار باید به طور جدی در استان خودداری کنند.

وی گفت : مطابق ماده۱۲۸ قانون کار مربوط به قوانین و مقررات اشتغال اتباع خارجی کارفرمایان مکلفند قبل از اقدام به عقد هرگونه قراردادی که موجب استخدام کارشناسان بیگانه می شود نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتناعی را در مورد امکان اجازه اشتغال تبعه بیگانه استعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد