Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مظفری به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف، مه موضعی در محوهای زنجان به بیجار، زنجان به طارم، زنجان به تهم و چورزق حاکم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس پلیس راه استان زنجان اظهار داشت: با توجه به بارش برف ، مه موضعی برخی جاده های استان زنجان را فرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباس مظفری به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش  برف،  مه موضعی در محوهای زنجان به بیجار، زنجان به طارم، زنجان به تهم و چورزق حاکم است.  رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: وجود مه در این محورها باعث  کاهش دید افقی رانندگان شده است، بنابراین می طلبد رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کنند. 

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان انکه وجود مه در گردنه های کوهستانی بسیار محسوس است، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ پرهیز کنند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: تیم بوکس استان زنجان پس از برگزاری مسابقات استانی به مسابقات قهرمانی کشور، به ارومیه اعزام شدند چهارمین جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان زنجان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان رئیس پلیس راه ا برف و مه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه

با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی در برخی مناطق استان یزد در پی پایان بارش‌های اخیر، هشدار سطح زرد در خصوص احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته سامانه بارشی وارد استان یزد شد و تا امروز ادامه داشت که این حجم از بارندگی‌ها زمینه خوشحالی مردم و کشاورزان شد.

پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی دیگری اواخر هفته‌های آینده نیز در استان یزد فعال شود و از هفته اول اردیبهشت ماه، سامانه با رعد و برق عصرگاهی در استان یزد همراه باشد.

با پایان هشدار نارنجی در استان برای فردا هشدار سطح زرد ویژه کشاورزی صادر شده است و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از روز پنجشنبه تا جمعه وجود دارد.

مجموع بارش‌های استان طی این مدت ۸.۳ میلی متر است که با احتساب بارش‌های ۲۴ ساعته گذشته در استان مجموع بارش استان از ابتدای مهرماه تا به امروز به حدود ۸۴ میلی‌متر رسیده است.

اداره کل هواشناسی استان یزد نیز اعلام کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی در برخی مناطق استان، امشب دمای ساعتی شبانه از طریق کانال هواشناسی در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/yazdmet اعلام می‌شود.

کد خبر 745567

دیگر خبرها

  • گردشگری فناورانه باید در زنجان مورد توجه قرار گیرد
  • دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد
  • کاهش دمای هوا در زنجان
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلی‌متر سبب سیلاب‌ در ۲ استان شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است