Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:45:45 GMT

آبگرفتگی 5 روستا در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۰۲۶

آبگرفتگی 5 روستا در محمودآباد

ایسنا/مازندران فرماندار محمودآباد از آبگرفتگی پنج روستای این شهرستان بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد. ‎

علیرضا شریعت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:  بر اثر بارش شدید باران که از عصر پنجشنبه آغاز شد و عصر جمعه شدت گرفت، راه های ارتباطی و خانه های  پنج روستا در بخش مرکزی و سرخرود محمودآباد دچار آب گرفتگی شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روستاهای دچار آبگرفتگی را زردآب، میان کلمرز، علمده شرقی، عزت آباد و تازه آباد معرفی کرد و گفت: که تعدادی از واحدهای مسکونی روستا هم دچار آبگرفتگی شد.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه آبگرفتگی راه روستاها را هم مسدود کرده بود، تصریح کرد: راه چهار روستا ساعاتی پس از آبگرفتگی باز شد و راه یک روستای دیگر هم صبح امروز باز شد.

شریعت با اشاره به اینکه هم اکنون نیروهای مدیریت بحران با کمک مردمی در حال استقرار کیسه های شن و بازگشایی معابر هستند، افزود: علت اصلی این آب گرفتگی عدم لایروبی رودخانه های محلی و همچنین ورود حجم بالای آب بر اثر بارش شدید باران به رودخانه ها است.

وی خاطرنشان کرد:  تا زمان عادی شدن شرایط نیروهای مدیریت بحران در محل حاضر خواهند بود و تمامی دستگاه های شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

فرماندار محمودآباد یادآور شد: در حال حاضر میزان خسارت وارد شده مشخص نیست و برای برآورد خسارت باید تا پاین بارندگی منتظر ماند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم) نجات یک گربه از سیل دبی امارات (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • باران سیل آسا شهر یزد را دچار آبگرفتگی کرد
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد