Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا مهماندار  با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در معابر پایتخت اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین و پرحجم از صبح تاکنون در اکثر معابر پایتخت هستیم. پلیس راهور با بکارگیری ازی تمامی پرسنل خود سعی در روان سازی ترافیک دارد.

وی افزود: خیابان شریعتی از جنوب به شمال و همچنین از پل صدر تا میدان قدس، جنوب به شمال خیابان ولی عصر، از محدوده میدان ونک تا تجریش، خیابانهای آفریقا، الهیه و شهرداری، بلوار ارتش، بلوار اندرزگو در هر دو مسیر، غرب به شرق خیابان ستارخان، مقدس اردبیلی، رشید الدین فضل الله ترافیک پرحجم و سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب گفت: پلیس راهور با حداکثر توان خود در سطح معابر حضور دارند تا وضعیت ترافیک را روان کنند و گره های ترافیکی را باز کنند.

مهماندار افزود: اگر تصادفی رخ دهد و یا اینکه ماشینی خراب شود همکاران ما فورا ماشین را از وسط خیابان به کناره های خیابان یا اتوبان منتقل می کنند تا از ترافیک های سنگین تر جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: شهرداری و دیگر نهادها، نیروهای خدماتی خود را افزایش داده و در برخی مناطق مانند میدان قدس حضور بیشتری دارند تا بتوانند این گره ترافیکی را همراه با پلیس باز کنند.
 

۲۳۵۲۳۵ کد خبر 1321829

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک سهمیه بندی بنزین بنزین بارش برف باران تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ مارک ویلموتس استان کردستان واردات بنزین افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد