Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی که برای ارزیابی عملیات شبانه واکنش سریع جنگنده‌های آلرت نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید یاسینی حضور یافته بود، به طور سرزده در جمع چتربازان تیپ ۵۵ هوابرد حاضر شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از دیدار صمیمانه با چتربازان تیپ ۵۵ هوابرد، به گفت و گو با آنان پرداخت و ضمن خداقوت برای اجرای موفقیت آمیز عملیات چتر بازی، حفظ آمادگی‌های رزمی را در قالب تمرینات لازم مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار فرمانده تیم چتربازان تیپ ۵۵ هوابرد، گزارشی از دقت عمل چتربازان و هماهنگی‌های کامل و دقیق با نیروی هوایی برای اجرای این عملیات مشترک ارائه کرد.

تکاوران و چتربازان تیپ ۵۵ هوابرد شیراز که برای اجرای عملیات پرش چتربازی با هواپیمای هرکولوس (C۱۳۰) عازم ماموریت شده بودند، پس از انجام موفقیت آمیز این ماموریت و پرش شبانه در سواحل خلیج فارس، از پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر عازم شیراز شدند.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز در این دیدار سرزده، فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.

تیپ ۵۵هوابرد یکی از یگان های‌راهبردی در سطح نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که با تقدیم دو هزار و ۳۵۰ شهید و ۱۲ هزار و ۷۰۰ جانباز و یک هزار و ۱۶۷ آزاده سرافراز و اعزام ۵۵ هزار رزمنده در این عرصه پرافتخار، سابقه‌ای بی‌بدیل و درخشان از خود بر جای گذاشته است.

در حال حاضر این تیپ در زمره یکی از یگان‌های واکنش سریع در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که تمام ماموریت ها و الزامات تاکتیکی و ذاتی خود در راستای ارتقاء آمادگی رزمی در قالب پرش‌های تاکتیکی، فصلی و پرش‌های روی آب را روزانه و شبانه به صورت اتوماتیک و آزاد انجام می‌دهد.

این تیپ با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در راستای برنامه ریزی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و همچنین رونق تولید، از تمام چترهای تولیدی خود در اجرای رزمایش‌ها و تمرینات متعدد به شکل مطلوب استفاده می‌کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر

    به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: سرلشگر آهارون هالیوا با هماهنگی با رئیس ستاد ارتش پایان دادن به وظایفش را خواستار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد رئیس واحد اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) استعفای خود را به علت شکست هفتم اکتبر و حمله به کنسولگری ایران در سوریه اعلام خواهد کرد.

بر اساس گزارش این روزنامه، این اولین استعفای یک مقام نظامی صهیونیست از آغاز جنگ در غزه خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: سرلشگر آهارون هالیوا با هماهنگی با رئیس ستاد ارتش پایان دادن به وظایفش را خواستار شد.

بنابراین تصمیم گرفته شد ژنرال وی پس از تعیین جانشین خود کناره گیری کند و از خدمت در ازتش بازنشسته شود.

 یائیر لاپید رئیس احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی ضمن استقبال از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش این رژیم آن را اقدامی شایسته و قابل توجیه توصیف کرد و گفت نتانیاهو نیز باید مثل آهارون هالیوا استعفا کند.

حساب کاربری یاسر الزعاتره تحلیلگر مسائل سیاسی فلسطین با انتشار پیامی در فضای مجازی ایکس نوشت نتانیاهو با حمله به اعضای تیم مذاکره کننده در خصوص آتش بس و تبادل اسرا، آنها را به دروغگویی و ایجاد ناامیدی بین خانواده‌های گروگان‌ها متهم کرد.

وی سپس با انتقاد از برخی همکارانش در شورای جنگ، از گفتگو در خصوص راهبرد جنگ و پاسخ به سؤال‌های موسوم به «روز پس از جنگ» سر باز زد. همزمان با این اتفاق، آهارون هالیوا رئیس شاخه اطلاعات نظامی (امان) استعفا کرد.

وی حدود سه هفته پیش (طبق اعلام یدیعوت آحارانوت) با رؤسای بخش پژوهش‌های شاخه اطلاعات نظامی گفتگو کرد و گفت «اطمینان ندارد که از شرایط بد عبور کرده باشیم، زیرا با روز‌های پیچیده مواجه هستیم.»

یاسر الزعاتره در ادامه نوشت مهم‌ترین پیام مسائلی که بیان شد، این است که بحران تجاوزگران و نه فقط بحران نتانیاهو در جستجوی بیهوده برای رسیدن به پیروزی مطلق، به قوت خود باقی است. این بحرانی است که ناشی از قهرمانی مقاومت و پایداری گسترده ملت ما است و این موضوع در این بحث و نزاع‌های روزانه بازتاب دارد. به خصوص که مسئله اسرا بر جامعه و مسئولان اسرائیلی فشار وارد می‌کند.

به یاد داشته باشید که فردا دویستمین روز جنگ بین یک قدرت بزرگ منطقه‌ای با حمایت بزرگ‌ترین قدرت جهان و گروه مقاومتی تحت محاصره در منطقه کوچکی است که معادل ۱.۳۵ درصد از مساحت خاک فلسطین تاریخی را تشکیل می‌دهد. آیا این نبرد تاریخی و بسیار قهرمانانه نیست؟

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر