Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@05:24:25 GMT

حضور تیم ملی بوکس ترکیه در ایران برای اردوی مشترک

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۱۸۴

خرداد؛ تیم ملی بوکس ترکیه برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران، از دوم آذر ماه به مدت 10 روز در تهران اردو می‌زند.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان ایران (انتخابی تیم ملی) در حال برگزاری است و با به پایان رسیدن این رقابت‌ها، نفرات مد نظر کادرفنی به اردوهای پیش روی تیم ملی دعوت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردوهای تدارکاتی تیم ملی بوکس برای کسب آمادگی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک در چین برگزار خواهد شد و در ادامه نیز تیم ملی بوکس کشور ترکیه برای برگزاری اردوی مشترک با بوکسورهای ایران، وارد تهران می‌شود. حسین‌ثوری نیز در گفت و گو با ایسنا این خبر را تائید کرد.
طبق گفته علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس، تیم ترکیه با ترکیب اصلی و ۸ بوکسور، از دوم آذر ماه وارد تهران شده و به مدت ۱۰ روز در ایران اردو می‌زند. در روز پایانی این اردوی مشترک نیز مسابقات تدارکاتی میان بوکسورهای دو تیم برگزار خواهد شد. 
دو اردوی احتمالی دیگر نیز برای بوکسورهای ایران مد نظر فدراسیون است. ابتدا حضور تیم گرجستان در ایران که فعلا قطعی نیست و دوم اعزام بوکسورهای ایران به تورنمنت "احمد کُمِرت" ترکیه که اواسط آذر ماه برگزار خواهد شد. برچسب ها: بوکس ترکیه ، تیم ملی بوکس ، بوکس ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: بوکس ترکیه تیم ملی بوکس بوکس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام لیست تیم ملی بر اساس برنامه این تیم ۴۰ بازیکن منتخب از سراسر کشور در لیست اعلام شده حضور دارند و باید طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین خود را در محل اردو به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

۴ بازیکن تیم جوانان و امید بعثت به اسامی شایان حسنی، حمیدرضا زارعی، ارشیا امیریان و محمد زارعی به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور فرا خوانده شدند.

قابل ذکر ۴ بازیکن باشگاه بعثت فصل گذشته در لیگ برتر امید، لیگ دسته اول جوانان و همچنین به همراه تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ دسته دوم حضور داشتند.

کد خبر 6080435

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته