Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:50:37 GMT

فعالیت ۷ فرهنگسرای خصوصی در تبریز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۲۴۲

فعالیت ۷ فرهنگسرای خصوصی در تبریز آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز ظهر امروز شنبه به ریاست شکور اکبر نژاد برگزار شده و در این جلسه مجوز فعالیت هفت فرهنگسرا صادر شد.

در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با بیان اینکه لایحه ایجادفرهنگسراهای خصوصی با استقبال بالایی روبرو شد گفت: مجوز ساخت فرهنگسرا بصورت محدود انجام شده و امروز نیز هفت فرهنگسرا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اعضا کمیسیون با برگزاری گردهمایی جامعه شناسان ایران در روز ۱۲ آذر ماه و مساعدت مبنی بر اجاره بهای سالن خاوران و استفاده از بیلبوردهای سطح شهر به گروه موسیقی آذربایجانی به رهبری چنگیز مهدی پور موافقت کردند.

همچنین مدیر عامل سازمان ترافیک به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی پرداخت.

در ادامه این سخنان رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز خواستار ایجاد پارکینگ به منظور کاهش پارک های حاشیه ای در نقاط مختلف شهر شد.

در ادامه سعید نیکوخصلت نیز مشخص شدن میزان اثر گذاری طرح های سازمان ترافیک را خواستار شد و گفت: فرهنگسازی در خصوص استفاده ازدنیای مجازی به جای فضاهای فیزیکی و پیشروی به سوی ساخت شهر هوشمند از جمله دیگر اقداماتی است که باید در شهر تبریز نهادینه شود.

در پایان نیز شیوه نامه دستور العمل اجرایی حمایت از سازمانهای مردم نهاد توسط اداره کل سلامت شهرداری تبریز قرائت و تشریح شد.

کد خبر 4773830

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز شورای شهر تبریز بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان راهپيمايي 13 آبان شیراز قزوین تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

به گزارش جام جم آنلاین، سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: طرح نور با موفقیت حرکت می‌کند

 حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جزو احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

 حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت و هوشمندی ادامه می‌دهیم
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها در حقوق کارگران تاثیری دارد؟
  • تاثیر تعطیلی پنجشنبه‌ها در حقوق کارگران
  • با تعطیلی پنجشنبه‌ها حقوق کارگران و کارمندان کاهش می یابد؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران