Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:00:31 GMT

اتلتیکو بازهم تکذیب کرد، هافبک بارسا را نمی خواهیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۳۳۰

اتلتیکو بازهم تکذیب کرد، هافبک بارسا را نمی خواهیم

طبق ادعای رسانه ها ایوان راکیتیچ در یکی دو هفته اخیر باز هم به اتلتیکو نزدیک شده اما باشگاه مادریدی این قضیه را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ایوان راکیتیچ آخرین ماه ها و شاید هفته های حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد. هافبک کروات که تا فصل قبل بازیکن ثابت بارسا محسوب می شد، با پیوستن فرانکی دی یونگ به بارسا و اوج گیری آرتور ملو به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که تابستان قصد جدایی داشت، در نهایت ماندنی شد ولی به نظر می رسد در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال مقصدی دیگر برای خود است.

راکیتیچ اخیرا گفته است که در 31 سالگی نباید چنین اتفاقی برایش در بارسا رخ می داد و نیمکت نشینی او را بسیار آزار می دهد.

 

 

 

 

چندی پیش یکی دو رسانه اسپانیایی ادعا کردند که اتلتیکو مادرید قصد جذب راکیتیچ را دارد و روز گذشته نیز "واموس"، دیگر رسانه اسپانیایی این ادعا را تکرار کرد. باشگاه اتلتیکو هر بار این ادعا را تکذیب کرده و این بار نیز طی بیانیه ای تاکید کرد که که هیچ برنامه ای برای جذب هافبک کروات بارسلونا ندارد.

اتلتیکو مشکلات مربوط به محدودیت مالی برای پرداخت دستمزد ها دارد و تقریبا احتمال ورودش به بازار زمستانی نقل و انتقالات نزدیک به صفر است. به همین دلیل نه تنها راکیتیچ که حتی شانس جذب یک مهاجم جدید برای این تیم هم بسیار اندک ارزیابی می شود.

 

 

بارسلونا اتلتیکو مادرید ایوان راکیتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد شریفی ظهر امروز یکشنبهبا اعلام این خبر اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع توریستی کیان که در محدوده دریاچه سدکنگیر قرار دارد مجموعه‌ای زیبا با امکانات رفاهی آماده پذیرایی از گردشگران است که این مجتمع گردشگری علاوه بر دارا بودن مناظر و طبیعت زیبا، مجموعه‌ای از جمله سویئت‌های اقامتی، آلاچیق، قایق‌های موتوری و… را دارا است.

کد خبر 6084592

دیگر خبرها

  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • ترکیه رهگیری موشک‌های ایرانی را تکذیب کرد
  • فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد