Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شاکری گفت: در جلسات اخیر شورای ائتلاف برخی اعضا در قالب نطق پیش از دستور چنین پیشنهادی را مطرح کردند ولی اینکه مصوبه‌ای باشد که از سوی شورا لازم الاجرا شود، تاکنون چنین چیزی مطرح نشده است. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم،‌ درباره برخی گمانه‌زنی‌ها درباره مصوبه اخیر شورای ائتلاف مبنی بر منع اعضای این شورا از ثبت نام در انتخابات آتی مجلس گفت:‌ در جلسات اخیر شورای ائتلاف  برخی اعضا در قالب  نطق پیش از دستور چنین پیشنهادی را مطرح کردند ولی اینکه مصوبه‌ای باشد که از سوی شورا لازم الاجرا شود، تاکنون چنین چیزی مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، مدل تکامل یافته‌ی جمنا است

به گزارش تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در روزهای اخیر به شکل رسمی آغاز بکار کرده است، وظیفه هماهنگی و اجماع گروه‌های مختلف جبهه انقلاب برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا احزاب اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمادگی دارد از طرح‌های فرهنگی که موفقیت آن به اثبات رسیده است، حمایت کند تا این طرح‌ها در سطح ملی اجرایی شود.

خسروپناه با اشاره به گسترش تعاملات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با نخبگان و فعالان علمی کشور گفت: شورا در سال‌های گذشته، با نخبگان علمی، تعاملات خوبی داشت، اما در دوره جدید لازم دیدیم که با نخبگان و فعالان فرهنگی نیز تعامل داشته باشیم که در یک سال گذشته این تعاملات آغاز شده است و بسیاری از میز‌های فرهنگی در ستاد به فعالان مردمی واگذار شده است، همچنین شورا از طرح‌های فرهنگی اجرا شده که موفقیت نسبی داشته است نیز حمایت‌های مناسب را انجام می‌دهد تا این طرح‌ها در سطحی وسیع‌تر اجرایی شود نمونه‌های فراوانی از این طرح‌ها در حال اجراست مانند طرح بی‌نهایت شو که بسیار طرح موفقی است و الان دبیرخانه شورا در حال برنامه ریزی برای توسعه این طرح در کشور است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فعالیت ۴۰ ساله شورا گفت: تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج اساتید از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در هر مرحله، اساسنامه آن ارتقا یافته است که هم اکنون نیز ارتقای اساسنامه بسیج اساتید در دستور کار قرار گرفته است. تأسیس جهاد دانشگاهی و مجموعه‌ای متنوع از دستاور‌های این مجموعه علمی از دیگر دستاورد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی است. تدوین اسناد علمی مانند سند هوا و فضا، سند ملی نانو، زیست فناوری، گیاهان دارویی بخشی از اسناد تولیدی ستاد در سال‌های قبل بوده است.

خسروپناه افزود: در دوره‌های گذشته، بیش از ۷۰ درصد تلاش شورا در حوزه‌های علمی و فناوری، ۲۰ درصد در حوزه فرهنگی و ده درصد مشترک میان این دو است، اما در دوره جدید و در یک سال گذشته، تلاش شده که به مقوله فرهنگ توجه بیشتری داشته باشیم، به طوری که در یک سال گذشته، بیش از نیمی از مصوبات شورا، مرتبط به مقوله فرهنگ است البته تلاش شده که فعالیت‌های در حوزه علم کم نشود.

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند