Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:55:33 GMT

وقت خداحافظی است آقای شجاعی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۶۱۰

وقت خداحافظی است آقای شجاعی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی چهارمین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا را با شکست برابر عراق پشت سرگذاشت که مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان تیم ملی وارد زمین شد و ۸۱ دقیقه برای این تیم بازی کرد و با دریافت دومین کارت زرد اخراج شد.

شجاعی که در طول ۸۱ دقیقه حضورش در ترکیب تیم ملی هم نتوانست تاثیری در بهتر شدن روند بد تیم ملی داشته باشد، با حرکتی مبتدیانه دومین کارت زرد را دریافت کرد و با بیرون رفتنش از زمین هم تمرکز سایر بازیکنان را برهم زد و هم باعث شد تیم ملی در ثانیه های پایانی گل دوم را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان این دیدار هر چند شجاعی از رفتارش عذرخواهی کرد اما سیلی از انتقادات به سمت او سرازیر شد و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان و علاقمندان به فوتبال تاکید کردند زمان خداحافظی او از تیم ملی فرا رسیده و کادر فنی باید از یک بازیکن جوان به جای او استفاده کند.

شجاعی که متولد ۱۹ خرداد سال ۱۳۶۳ است در آستانه ۳۶ سالگی قرار دارد و باید زودتر از اینها کفش ها را آویزان می کرد اما مارک ویلموتس که به تازگی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته بود و شناختی از بازیکنان نداشت، با توصیه نزدیکان به تیم ملی این بازیکن را بازهم در فهرست تیمش قرار داد.

مجید نامجومطلق پیشکسوت فوتبال ایران در مورد حضور این بازیکن در دیدار با عراق گفت: «شرایط فعلی شجاعی به گونه‌ای نبود که به درد این بازی بخورد. شجاعی به سلیقه ویلموتس بازی کرد، اما چیز خاصی از این بازیکن ندیدیم. با حرکتی که شجاعی کرد و اخراج شد، کلاً شرایط بازی را به عراق واگذار کردیم. تأکید می‌کنم شجاعی جزو بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده اما تیم ملی جای بهترین‌هاست و به نظرم شجاعی خودش از تیم ملی برود، بهتر است.»

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نیز با انتقاد از رفتار مسعود شجاعی در دیدار با عراق گفت:«  از مسعود شجاعی بعید بود که چنین عملکردی داشته باشد، اخطار دوم را دریافت کند و پس از اخراج، با داور به جر و بحث بپردازد. بزرگترهای تیم باید آرامش بیشتری به تیم می‌دادند و بازیکنان جوان از تجربه آنها استفاده می‌کردند اما این اتفاق در دیدار برابر عراق رخ نداد.»

سایر پیشکسوتان و علاقمندان به فوتبال نیز همین نظر را دارند و به مسعود شجاعی پیشنهاد داده اند با توجه به اینکه تیم ملی تا فروردین ماه سال آینده دیداری پیش رو ندارد و وی به مرز ۳۶ سالگی خواهد رسید، بهتر است خودش از تیم ملی خداحافظی کند و جایش را به جوانان بدهد و تمرکزش را روی عملکرد خوب و تاثیرگذار برای تراکتور تبریز بگذارد که به حضورش نیاز دارد.

کد خبر 4773862

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود شجاعی تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال کشتی فرنگی مارک ویلموتس لیگ کشتی تیم فوتبال امید ایران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  امضای سند همکاری دستگاه قضایی ایران، عراق و سوریه برای مبارزه با تروریسم ...
نمایندگان دستگاه قضائی ایران، عراق و سوریه در پایان نشست‌های اولین دوره کمیته حقوقی و قضائی، سند همکاری برای تعقب و ریشه کنی گروه‌های تروریستی در کشور‌های یادشده امضا کردند.
شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند، تروریست‌ها هر کجای دنیا که باشند، عدالت را در حقشان اجرا خواهیم کرد.
آنان خاطرنشان کرد، کشور‌های سه گانه ایران، عراق و سوریه برنامه جدی مبارزه با تروریسم را در دستور کار خودشان قراردادند و بی شک این همکاری‌ها که بر مبنای مبادله اطلاعات بنا نهاده شده، می‌تواند گروهک‌های تروریستی را تعقیب و محاکمه کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


همچنین شرکت کنندگان؛ سیاست دوگانه و تبعیض‌آمیز آمریکا و غرب را موجب تشدید تروریسم اعلام کردند و آنها را به ضرورت دوری از سیاسی کاری در اجرای توافقات و معاهدات بین المللی فراخواندند.
برپایه این گزارش، هیات ارشد قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در این نشست به سوریه سفر کرده، در ادامه برنامه کاری سفر خود با حموده صباغ رئیس مجلس سوریه و فیصل مقداد وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.
کاظم غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضائیه کشورمان که ریاست این هیات را بر عهده دارد، در پایان این دیدار‌ها در جمع خبرنگاران گفت در این دیدار تاکید شد دشمنان و و جبهه استکبار با وجود تجمیع تمام ظرفیت‌ها، ما در اجرای نقشه‌های خود شکست خوردند.

 


مصاحبه ۱ و ۲: کاظم غریب آبادی - معاون بین الملل قوه قضائیه
مصاحبه ۳: لیث جبر حمزه - رئیس سازمان نظارت قضائی عراق
--------

دیگر خبرها

  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • روابط ما با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است