Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کامیار صالح پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشف جسد جوان ۲۷ ساله اهل روستای مازوکله پشته واجارگاه در ساحل دریای خزر در شیرمحله کلاچای، اظهار کرد: این جوان  ۱۴روز  پیش هنگام عبور از رودخانه پلرود در منطقه سیارستاق بخش کلاچای بر اثر شدت جریان آب به مسیر پایین دست رودخانه سقوط و غرق شد.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از این موضوع تیم‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر تلاش خود را برای کشف جسد آغاز کردند، گفت: با وجود همه تلاش‌ها جسد این جوان صبح امروز پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر افزود: جسد به سردخانه بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل شد.

کد خبر 4773846

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر گیلان کشف جسد بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان راهپيمايي 13 آبان شیراز قزوین تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت بیرجند خطبه های نماز جمعه سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره