Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست های اجرایی و الزامات بودجه ۹۹ شهرداری تهران در قالب طرحی دوفوریتی در جلسه شورای شهر تهران بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سیاست های اجرایی و الزامات بودجه ۹۹ شهرداری تهران در قالب طرحی دوفوریتی در جلسه شورای شهر تهران بررسی می شود.  

 

الهام فخاری رییس کمیته اجتماعی و مجید فراهانی رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خود را قرائت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بررسی بخش های دیگری از لایحه حمایت از اجرای شبکه فاضلاب تهران، تعیین تکلیف تعدادی پرونده پلاک ثبتی از لحاظ باغ یا غیر باغ بودن، بررسی لوایح «تعیین ماموریت ها، حدود اختیارات و مسئولیت های شوراهای معماری مناطق» و «معرفی 13 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب در مناطق و واحدهای تابعه» در دستور کار جلسه شورای شهر تهران قرار دارد.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته وحدت اصفهان کتابخوانی هفته وحدت مساجد وحدت نماز جمعه بودجه ۹۹ شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، جلسه بررسی و تحلیل تشکیل مرکز داده‌های زیارت در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت مسئله زائر و زیارت و ضرورت سیاست‌گذاری‌ و راهبری دقیق و هوشمندانه، لازم است که در زمینه حکمرانی توجه و اهتمام بیشتری به مسئله زیارت داشته باشیم.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم، ۵ جلسه از کارگروه ملی زیارت برگزار شده است که یکی از مصوبات، تشکیل مرکز ملی داده‌ها توسط پژوهشکده زیارت دانشگاه فردوسی بود.

گنابادی‌نژاد افزود: مصوبات کارگروه ملی زیارت به منزله مصوبات هیات وزیران است و این فرصت خوبی است تا بتوانیم جریان خدمت‌رسانی به زائران را به صورت کمی و کیفی ارتقا بدهیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: جمع‌آوری اطلاعات آماری، بخشی از هدف راه‌اندازی مرکز داده‌های‌ زیارت است، ما به دنبال جمع‌آوری و ثبت همه اطلاعات و تحلیل‌های آماری مربوط به زیارت هستیم تا بتوانیم گزارش، تحلیل و طراحی متناسبی برای مسائل مختلف زیارت داشته باشیم.

وی متذکر شد: همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط توام با نگاه فعالانه و مبتکرانه و مدیریت و پیگیری جدی با یک برنامه زمانبندی توسط پژوهشکده زیارت از اولویت‌های فعال شدن مرکز داده‌های زیارت است.

دیگر خبرها

  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا