Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با سرپرست کاوش در بخش مسکونی شهر سوخته، گفتگو با بابک بهداد درباره وضعیت سینمای مستند و حمایت از مستندسازان، گفتگو با یک نماینده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین، گزارشی از مشکلات ایرانی‌ها در سفر به گرجستان و اعتراض پرویز پرستویی به گران شدن بنزین از جمله اخباری است که روز شنبه (بیست‌وپنجم آبان ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف بقایای جادوگران، آینه، عودسوز، سفال و تیرک‌های چوبی ۵ هزار ساله در اسرارآمیزترین محوطه‌ باستانی ایران

تازه‌ترین کاوش در شهر سوخته با یافته‌های متعدد از بقایای شمن‌ها گرفته تا تیرک‌های چوبی ۵ هزار ساله همراه بوده است.

مرکز گسترش جای فیلمسازان واقعی است نه کارآموزها

بابک بهداد ضمن بیان اینکه باید در بحث تولید فیلم‌ مستند که توسط ارگان‌های مختلف انجام می‌شود، بازنگری صورت گیرد، گفت: در همه جای دنیا وقتی فیلمسازی اثر تاثیرگذاری را تولید می‌کند، آن اثر تضمینی برای کار بعدی اوست اما در اینجا مسئولان می‌گویند سفره‌ای است که برای همه پهن شده. در حالی که در رشته‌های دیگر اگر کسی کار بلد نباشد بیکار می‌ماند. مرکز گسترش جای فیلمسازان واقعی است نه کارآموزها.

نهادهایی که تا الان پول مفت می‌گرفتند؛ باید از مصرف بی‌رویه منابع ملی کنار بکشند

نماینده مردم استان تهران در مجلس می‌گوید: همه نهادهایی که دارایی‌های فراوانی دارند باید پول‌شان را وسط بگذارند و نهادهایی که پول مفت می‌گرفتند و پاسخ‌گو نبودند، هم باید از مصرف بی‌رویه منابع ملی کنار بکشند. من معتقدم اگر قرار است که کمربندها را سفت کنیم، ابتدا باید مسئولین از خودشان شروع کنند و دستمزدهایشان را به یک سوم دریافتی کنونی کاهش دهند تا شاید درد مردم را بهتر درک کنند.

ادامه دیپورت ایرانی‌ها از مرز گرجستان/ دولت گرجستان در حق ایرانی‌ها جفا می‌کند

بیش از یک سال است که خبرها از دیپورت ایرانی‌ها از مرز‌های گرجستان حکایت دارند. سفری که به رقم هزینه‌کرد خرید بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل، ممکن است بدون رسیدن به مقصد به پایان برسد.

اعتراض پرویز پرستویی به گران شدن بنزین

پرویز پرستویی به گران شدن بنزین واکنش نشان داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهنگی ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری طرح گسترش شبکه بهداشت کشور

  به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما­، دکتر عباس علی پور افزود: در نظام جدیدِ بازنگری که به صورت دینامیک و مستمر است، به گونه‌ای عمل می‌شود که نیاز به بازنگری در فواصل طولانی مدت پنج ساله نخواهد بود. رئیس مدیریت مرکز شبکه وزارت بهداشت اظهار کرد: این بازنگری مبنا­ و زیربنای سایر اقدامات مانند ساماندهی نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی، تحول اداری، فضای فیزیکی و سایر موارد در مرکز مدیریت شبکه خواهد بود. علی پور تاکید کرد: با اجرای این برنامه و تولید شناسه واحد سیام، ضمن انجام تکالیف قانونی، ارتباط بین سامانه‌ها با سامانه‌های سطح یک وهمچنین ارتباط بین سامانه‌های مختلف سطح یک، برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصاویری که ارتش اسرائیل از بقایای موشک بالستیک ایرانی به نمایش گذاشت
  • ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت + تصاویر
  • (تصاویر) ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • بازنگری طرح گسترش شبکه بهداشت کشور
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • خودروی مینیاتوری چوبی با عملکرد کامل و مشابه واقعی (فیلم)
  • بقایای موشک های ایرانی در شهرک های صهیونیست نشین! | تصاویر
  • بقایای موشک ایرانی در خیابان‌های شهرک‌های صهیونیست نشین + فیلم
  • بقایای موشک ایرانی در خیابان‌های شهرک‌های اسرائیل