Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:20:04 GMT

مشارکت شهروندان برای رفع معضل محلات در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۶۹۸

مشارکت شهروندان برای رفع معضل محلات در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا نژادبهرام به عنوان رییس پانل شهرسازی مشارکت محله ای (مشارکت شهروندان و توسعه محله ای)، با تاکید بر اینکه مشارکت مبنایی تنها در محلات و بافتهای آسیب دیده طرح نمی شود گفت: این برنامه در محلات و مناطقی که از مشکلات دیگری نظیر ترافیک و... هم برخوردارند اجرا می شود.

رییس کمیته شهرسازی، به اتفاق که در منطقه ۵ شهر تهران در خیابان بهار به وقوع پیوست اشاره کرد و گفت: وجود دو بیمارستان در خیابان ۱۰ متری گره ترافیکی سنگینی ایجاد کرده بود که با کمک اهالی محل و مدیریت شهری اتفاق خوبی در حوزه مدیریت ترافیکی رخ داد و ساختمانی برای پارکینگ اختصاص یافت و مسایل شهروندان تا حدی مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نشست تخصصی شهرسازی مشارکت نما با محوریت مشارکت شهروندان و توسعه محله ای به مناسبت بزرگداشت روز جهانی شهر سازی با همکاری کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران و سازمان زیباسازی شهرداری صبح امروز برگزار شد.

کد خبر 4773844 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا نژادبهرام شهرداری تهران شورای شهر تهران زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی بیمه کمیته امداد امام خمینی دانش آموزان بارش برف مترو محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی از رئیس جمهور در دو شهر شاهرود و سمنان وجود دارد، ابراز داشت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسجد امام سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به محل سخنرانی عمومی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود، افزود: از شهروندان شاهرود و سمنان درخواست داریم تا برای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از شهروندان سمنانی و شاهرودی تقاضامند هستیم از پارک خودرو در مسیرها به طور جد خودداری کنند، ابراز داشت: برای برقراری امنیت خودروهای پارک شده به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه خیابان‌های اطراف محل قرار مردمی نیز تحت پوشش و کنترل قرار دارند، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت با هر گونه موارد مشکوک برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پرواز هلی شات، ریز پرنده و هر گونه ابزار مشابه ممنوع است، افزود: عکاسان خبری و مستند سازان امکان استفاده از آن را در مراسم ندارند و در صورت مشاهده ضبط و با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر 6081427

دیگر خبرها

  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان