Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :دوشنبه مورخ ۲۷آبان ماه ۹۸ با حضور حناچی شهردار تهران؛ فاز نخست بزرگترین پروژه مشارکتی عمرانی-ترافیکی غرب پایتخت در منطقه۲۱ به بهره برداری می رسد.

به گزارش امتداد ، رحمانی شهردار این منطقه درخصوص افتتاح قریب الوقوع پروژه فرامنطقه ای و عظیم غیرهمسطح واقع در تقاطع بزرگراه شهید لشگری-بلوار کرمان خودرو موسوم به “دوگاز” گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه های مهم و فرامنطقه ای شهر تهران با حذف تنها چراغ زمان دار در محل تقاطع غیرهمسطح شهید لشگری-بلوار کرمان خودرو، نقش ویژه ای را در کاهش حجم ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان تهرانی به شهرک های اقماری ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین افزود: ویژگی مهم دیگر این پروژه؛ اجرای مشارکتی آن بوده که باعث شده این طرح بزرگ عمرانی با مزایایی از جمله کاهش زمان اجرا، کاهش هزینه تمام شده و افزایش کیفیت، احداث و آماده بهره برداری گردد.
شهردار منطقه۲۱ یادآور شد؛ پیش بینی می شود که با بهره برداری از این پروژه عظیم، روزانه در حدود ۲۰۰هزار سفر از شهر تهران به شهرک های اقماری و شهرهای مجاور پایتخت از طریق پل تقاطع غیرهمسطح شهید لشگری-بلوار کرمان خودرو صورت گیرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، در حالیکه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری روز گذشته (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت: تقاطع غیر هم سطح سه راهی هفشجان به یک کارگاه فعال تبدیل شده و تا کنون به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. شهروند خبرنگاری از کندی پیشرفت این پروژه  که از سال ۹۷ کلید خورده است انتقاد کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما : 
با سلام
می‌خواستم پیگیری کنم چرا نزدیک به سه ماه در تقاطع سه راهی هفشجان هیچ گونه اقدامی جهت تکمیل این پروژه صورت نمی‌گیره و کسی هم پاسخگو در این زمینه نیست
باید چند تا تصادف دیگه برای مکان صورت بگیره تا مسئولین محترم فکری برای تکمیل این پروژه چندین ساله بکنند
با تشکر
محمدرضا بهیم از هفشجان

دیگر خبرها

  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان