Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:32:52 GMT

«کاسیاس» زیرآب «رونالدو» را برای توپ طلا زد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۸۵۳

«کاسیاس» زیرآب «رونالدو» را برای توپ طلا زد

ستاره اسبق رئال مادرید که هم‌اکنون فوتبال خود را در باشگاه پورتوی پرتغال پیگیری می‌کند، معتقد است که هم‌تیمی اسبق وی در جمع کهکشانی‌ها یعنی «کریستیانو رونالدو» نباید سال جاری در جمع نامزدهای توپ طلا باشد.

کاسیاس در توییتی نوشت: «ویرجیل فن دایک» به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا انتخاب شد؛ «لیونل مسی» نیز جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد؛ اگر کریستیانو توپ طلا را ببرد، برای من اینگونه است که خط مشی مورد استفاده به منظور تعیین برنده جوایز معتبر فردی فوتبال منطقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد سال یوفا توسط هیاتی ۵۳ نفری متشکل از روزنامه‌نگاران برتر ورزشی که به ترتیب به سه بازیکن مورد نظر خود رای داده و بازیکنان مدنظر به ترتیب اولویت پنج، سه و یک امتیاز دریافت می‌کنند، انتخاب می‌شود.

در سوی مقابل، مرد سال فیفا توسط کاپیتان‌ها و سرمربی‌های تمام تیم‌های ملی حاضر در پنج قاره جهان، برگزیده می‌شود و هواداران نیز با اعلام نظر خود در رای‌گیری آنلاین ۵۰ درصد در انتخاب نفر نهایی تاثیرگذار هستند.

برندگان این ۲ جایزه براساس عملکردی که در طول یک فصل از خود برجای می‌گذارند، انتخاب می‌شوند و این در حالی است که توپ طلا بازه‌ای به اندازه یک سال فوتبالی را در برگرفته و تمام دیدارها حتی بازی های دوستانه را نیز شامل و در نهایت با رای ۱۹۳ روزنامه‌نگار ورزشی مشخص می‌شود.

برچسب‌ها کریستیانو رونالدو لیونل مسی رئال مادرید ایکر کاسیاس توپ طلا ویرجیل فن دایک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی رئال مادرید ایکر کاسیاس توپ طلا ویرجیل فن دایک کریستیانو رونالدو لیونل مسی رئال مادرید ایکر کاسیاس توپ طلا ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، تصور کردن فهرستی از بهترین ‌‏فوتبالیست‌های تاریخ بدون حضور اسم کریستیانو رونالدو در آن تصور ‌‏عجیبی است اما فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، امروز چنین ‌‏فهرستی را مطرح کرده و گفت معتقد است کریستیانو را نمی‌توان در ‌‏زمره ستاره‌هایی دانست که از آنها به عنوان نوابغ فوتبال یاد کرد. ‏

کاپلو که در آستانه مراسم جوایز لاروس در شهر مادرید با خبرنگاران ‌‏صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که چه فوتبالیست‌هایی را ‌‏نابغه می‌داند گفت:" من مسی را در جام خوان گامپر دیدم و بعد از ‌‏بیست تا بیست و پنج دقیقه که از بازی گذشته بود گفتم این پسر ‌‏نابغه است. مسی و پله و مارادونا از دید من نوابغ فوتبال بودند".‏

خبرنگاران از قرار نگرفتن نام کریستیانو رونالدو در این فهرست تعجب ‏کرده و از کاپلو پرسیدند چطور است که نام سی آر سون در فهرست او ‏نیست. کاپلو در پاسخ گفت:" کریستیانو به نظرم در فهرست دیگری ‏قرار می‌گیرد. او باسزیکن بزرگی است که همه افتخارات از جمله ‏چندین توپ طلا برده ولی همانطور که قبلا گفته‌ام او به خوبی مسی ‏نبود. رونالدو گلزن بزرگی است و می‌تواند هر کاری در زمین فوتبال ‏بکند ولی او نابغه نیست". ‏

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟