Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:14:02 GMT

توزیع عادلانه ثروت هدف اصلی گرانی بنزین است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۸۷۰

توزیع عادلانه ثروت هدف اصلی گرانی بنزین است

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استانداری کردستان گفت: دولت افزایش قیمت را بە منظور توزیع عادلانە ثروت مصرف بهینە بنزین لحاظ کردە است.

حسین فیروزی در بیستمین جلسە کارگروە تنظیم بازار کە امروز ۲٥ آبان در استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: دولت در هر صورتی یار و همراە ملت بودە و خواهد بود و مردم باید بە این موضوع واقف باشند کە دشمنان در صدد ایجاد تفرقە در میان ملت و دولت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشارە بە افزایش قیمت بنزین عنوان کرد: دولت افزایش قیمت بنزین‌ها را بە منظور رفع فقر و توزیع عادلانە ثروت و یکسان سازی اقشار جامعە بە مرحلە اجرا درآوردە است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان بیان کرد: این افزایش قیمت‌ها بە صورت یارانەای بە خانوارهای ایرانی برخواهد گشت و سود حاصل از این افزایش قیمت‌ها نیز در راستای توسعە کشور و رفع فقر بە کار خواهد گرفتە شد.

فیروزی اضافە کرد: افراد و اقشار جامعە باید در نظر داشتە باشند کە این افزایش قیمت بە نفع آن‌ها خواهد بود نە بە ضرر آنها زیرا این افزایش قیمت در بحث بنزین بە منظور استفادە درست از این ثروت بین نسلی و با شیوە مناسب و یکسانی در میان اقشار مختلف جامعە لحاظ می شود.

وی همچنین بیان کرد: در پی افزایش قیمت بنزین، قیمت سایر کالاها و خدمات بە هیچ وجە تغییری نخواهد کرد.

وی اعلام کرد: اقلام مصرفی مورد نیاز شهروندان بە وفور در استان موجود است و در صورت مشاهدە هرگونە تخلف و گران‌فروشی با شمارە ۱۳٥ و ۱۲٤ گزارش بدهند و با متخلفین بە شدت برخورد خواهیم کرد.

فیروزی خاطر نشان کرد: ادارات مرتبط و ادارە پست باید ۲٤ ساعتە بە صادر کردن و تحویل کارت سوخت شهروندان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استانداری کردستان یادآور شد: سهمیە بنزین تاکسی‌های درون شهری مشخص شدە است و تا چند روز آیندە نیز سهمیە بنزین مورد نیاز تاکسی‌های برون شهری نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افزایش قیمت بنزین استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اهمیت تامین پایدارآب شرب گفت: برای استفاده و توزیع درست از منابع آبی، یکی از راهکار‌های مؤثری که در دستور کار قرار گرفته، استفاده از تکنولوژی‌های نوین از قبیل تله متری است.


حسین اکبریان با بیان اینکه علاوه بر شهر اصفهان دیگر شهر‌ها و روستا‌های استان نیز از سیستم تله متری در جهت توزیع عادلانه آب استفاده می‌کنند، افزود: در حال حاضر بیش از ۶۷ درصد تأسیسات آب شهر‌ها و ۸ درصد تأسیسات آب روستا‌ها در سطح استان مجهز به سیستم تله متری هستند، این درحالی است که در سال جاری تلاش می‌کنیم تأسیسات بیشتری در سطح استان از سیستم تله متری بهره‌مند شوند.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته توانستیم با مانیتورینگ و کنترل تأسیسات آب به صورت لحظه به لحظه آب شرب را به صورت عادلانه توزیع کنیم گفت: آبفای استان اصفهان علاوه بر مانیتورینگ تأسیسات آب در نقاط شهری، کنترل و پایش لحظه به لحظه تأسیسات آب در روستا‌ها را نیز در دستور کار قرار داده است.


اکبریان با اشاره به تجهیز تأسیسات آب روستا‌ها به سیستم تله متری گفت: بهره‌مندی تأسیسات آبرسانی روستا‌های استان به سیستم تله متری و تله کنترل نه تنها توزیع عادلانه آب با فشار یکسان را در روستا‌ها به همراه دارد، بلکه از هدر رفت آب نیز در روستا‌ها جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان