Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@21:14:29 GMT

ترافیک امروز تهران چند عاملی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۹۶۱

ترافیک امروز تهران چند عاملی است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در حالی وضعیت ترافیکی امروز در برخی از نقاط تهران را چندوجهی و چندعاملی دانست و حل آن را مستلزم همکاری نزدیک دو نهاد شهرداری و پلیس تهران که از شهرواندان تهرانی بابت ترافیک ناشی از لغزندگی معابر عذرخواهی و تاکید کرد: اطمینان می‌دهم مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حل این مساله به کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی اعطا» روز شنبه پس از بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران در صفحه اینستاگرام با تاکید بر اینکه همکاران ما در شهرداری تهران، از ساعات اولیه صبح، در تکاپوی گشایش معابری هستند که امروز صبح در مناطق شمالی شهر به واسطه لغزندگی ناشی از برف و عدم امکان شن پاشی کافی ایجاد شده است، گفت: از موضع نهاد ناظر بر عملکرد شهرداری تهران، معتقدیم بهتر بود شهرداری تهران به گونه ای عمل می کرد که با وجود پیش بینی‌های هواشناسی، اقدامات لازم در ساعات ابتدایی روز و پیش از آغاز بارش برف به قدر کفایت انجام می پذیرفت.

اعطا ادامه داد: از دیگر سو، با توجه به برخی ابعاد اجتماعی موثر بر ترافیک تهران در کنار عوامل طبیعی نیز، از پلیس تهران درخواست داریم با تدبیر و درایتی همچون گذشته، با همکاری موثرتری با شهرداری تهران شرایط را برای حل مساله امروز پایتخت مهیا کند.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران از شهرواندان تهرانی که بابت ترافیک ناشی از لغزندگی معابر به زحمت افتاده اند، عذرخواهی می کنم و اطمینان می دهم مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حل این مساله به کار می گیرد. ‌

«منصور درجاتی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران امروز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهروندان تهرانی از سفرهای کم اهمیت خودداری و تا حد امکان از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.

از صبح امروز با بارش برف برخی شریانهای شهر از جمله ۲ خط اتوبوسرانی تهران دچار اختلال شده و انسداد برخی مسیرها به دلایلی غیر از بارش برف است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۵۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه پردیس با شاخص ۱۷۳، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۸۷، باغستان شهریار با شاخص ۵۸، باقرشهر با شاخص ۶۶، پاسداران با شاخص ۵۸، پاکدشت با شاخص ۶۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۵۸، پیشوا با شاخص ۶۷، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۵۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۶۳، دانشگاه تهران با شاخص ۵۸، دماوند با شاخص ۷۳، رباط‌کریم با شاخص ۶۴، ژئوفیزیک با شاخص ۵۳، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۵۲، سلامت با شاخص ۷۷، شریف منطقه دو با شاخص ۶۴، در موقعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۵۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۷۱، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۵۸، لواسانات با شاخص ۵۲، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۱، ملارد با شاخص ۶۴، منطقه ۱۵ با شاخص ۵۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۱، ورامین با شاخص ۵۷ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۶۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۲۷، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۰، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۳۵، امام خمینی با شاخص ۲۸، پارک رازی با شاخص ۴۱، پونک با شاخص ۵۰، چشمه با شاخص ۳۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۴، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۳۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۲۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۴۶، قرچک با شاخص ۳۱، در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 739854

دیگر خبرها

  • عمده تصادفات در ۵ استان/ ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد