Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@22:15:37 GMT

مظنه رهن و اجاره در منطقه یک پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۶۰۱۰

مظنه رهن و اجاره در منطقه یک پایتخت

خبرگزاری میزان- جدول زیر قیمت اجاره آپارتمان در منطقه یک تهران را نشان می‌دهد. تاریخ انتشار: 17:52 - 25 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۴۲۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،رصد قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های اجاری عرضه شده در بازار مسکن از ابتدای مهرماه تاکنون نشان می‌دهد در بازار پاییزی حباب اجاره‌بهای پیشنهادی در منطقه یک به تدریج در حال تخلیه است و نرخ‌ها مسیر کاهشی در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کدام مناطق بیشترین افت قیمت ماهیانه را داشتند؟

منبع:دنیای اقتصاد
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت مسکن مظنه اجاره مسکن در تهران آپارتمان نشینی قیمت خانه در منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟

شهرک غرب یکی از محله‌های معروف و مرفه‌نشین در شمال‌غرب پایتخت است که در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال به سعادت‌آباد، از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می‌شود. قیمت مسکن در این منطقه بسیار بالا است و خرید خانه را سخت کرده است به همین علت متقاضیان زیادی برای رهن و اجاره وجود دارد. اگر شما هم قصد دارید تا از قیمت اجاره خانه در این محله غربی تهران مطلع شوید در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش اقتصادآنلاین، این مسئله را در نظر داشته باشید که همانطور که قیمت خانه در شهرک غرب نجومی است، اجاره‌خانه‌ها نیز نسبت به مناطق دیگر تهران گران‌تر است. به طوری که برای اجاره یک واحد ۲۰۰ متری با سه اتاق خواب و سنی حدود ۱۳ سال باید سه میلیارد تومان ودیعه دهید. اجاره ماهیانه این خانه ۵۰ میلیون تومان است.

برای رهن کامل واحدی با ۱۱۰ متر زیربنا با دو اتاق خواب و سنی حدود ۷ سال به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.

با یک میلیارد تومان ودیعه می‌توانید یک آپارتمان ۷۲ متری با دو اتاق خواب را که سال ساخت آن ۱۳۸۹ است اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد در آگهی آن ۱۰۰ هزار تومان عنوان شده است.

اجاره آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۳۵ متر و ۳ اتاق خواب که ۱۶ سال سن دارد به ۷۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۲۹ میلیون تومان احتیاح دارد.

اجاره واحد دیگری با ۸۰ متر زیربنا، ۲ اتاق خواب و ۸ سال سن با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امکان‌پذیر است. کرایه ماهیانه این واحد ۱۰۰ هزار تومان عنوان شده است. همچنین با یک میلیارد تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۴۵ میلیون تومان می‌توانید این خانه را اجاره کنید.

شما می‌توانید واحد آپارتمان ۷۰ متری تک‌خواب در شهرک غرب را با سرمایه‌ای حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رهن کامل کنید.

قیمت اجاره واحد‌های دیگر را با جزییات در جدول زیر بخوانید:

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • قیمت آپارتمان ۷۰متری در مشهد چقدر است؟ (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت در ۱۴۰۳ / اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت؛ اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • انتشار مستندات حمله و میزان خسارت وارده به رژیم صهیونیستی
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • اتفاقی کم سابقه در بازار مسکن تهران؛ قهر مردم با آپارتمان های نوساز!
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند 
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند