Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین نتوانست تاثیری روی روند افزایش قیمت پراید بگذارد و همچنان شاهد گران شدن این خودرو هستیم. پراید هاچ‌بک امروز به ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده و پراید ۱۳۱ در بازار ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. در طرف مقابل اغلب محصولات ایران خودرو با کاهش قیمت نسبی به استقبال سهمیه‌بندی بنزین آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهای سایپا یک روز بعد از افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین با رفتار دوگانه‌ای در بازار ظاهر شده‌اند. امروز تیبا صندوق‌دار در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل تیبا ۲ با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی روبرو شده و امروز در بازار با قیمت ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا بدون تغییر نسبت به هفته گذشته باقی مانده است. طوری که فعالان بازار خودرو این ماشین را ۶۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند که حدود شش میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. کوییک دنده‌ای هم در بازار با قیمت ۶۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و تغییری نسبت به روز قبل ندارد.

محصولات ایران خودرو امروز اغلب با کاهش نسبی قیمت‌ها به استقبال بازار آمده‌اند. امروز سمند LX با کاهش ناچیز ۱۰۰ هزار تومان روبرو شده و به قیمت ۸۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷، اما کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. قیمت روز سمند EF۷ در بازار امروز با کاهش دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به نرخ ۹۲ میلیون تومان رسیده و بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده است. پژو ۴۰۵ امروز با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی حدود ۷۷ میلیون تومان خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دیگر کاهش قیمت را در بازار خودرو رقم زده است. این محصول امروز حدود ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده و در بازار با قیمت ۸۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. با این وجود دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ همچنان در مدار گرانی حرکت می‌کنند. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز با افزایش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی به ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار حدود یک میلیون بالاتر از هفته پیش یعنی ۱۰۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

رانا امروز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده است. طوری که قیمت روز رانا LX در بازار به ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و کاهش قیمت قابل توجهی را پشت سر گذاشته است. پژو پارس، اما بدون تغییر نسبت به هفته پیش با همان نرخ ۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

کد خبر 463561 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، محمد کشتی آرای در گفتگو با تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: دیروز بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها با شروع داد و ستد‌ها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی طلا در روز جاری، گفت: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا ۶ هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار ۷۰ هزار تومان هم شده بود، ولی هم اکنون در کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.

کشتی آرای همچنین گفت: قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون ۴۰ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه هر کدام با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات پایانی دیروز به ترتیب به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده اند. ضمن اینکه سکه گرمی هم با ۶۰۰ هزار تومان کاهش به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است

وی همچنین گفت: قیمت هر میقال طلای ۱۷ عیار از ۱۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در معاملات پایانی دیروز به ۱۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان کاهش یافته است یعنی بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار تومان ارزش هر مثقال طلا کاهش یافته است طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش حدودا ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا با تاکید براینکه حباب سکه همچنان حدود ۷ میلیون تومان است پیش بینی کرد در روز‌های آینده حباب سکه کاسته شود چرا که دادوستد‌ها و معاملات بازار که دیروز تقریبا متوقف شده بود امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • بازارِ آرام خودرو/ اخبار سیاسی تاثیری در قیمت خودرو نداشت
  • قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ سورن پلاس ۲۳ میلیون تومان گران شد
  • تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین +جدول
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها