Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری مردی ۲۸ ساله مدیر کانال فروش دمنوش خبرداد که با انتشار تصاویر خصوصی یکی از مشتریانش موجب هتک حرمت وی شده بود. 

به گزارش مشرق، سرهنگ تورج کاظمی در توضیح این خبر، بیان داشت: خانمی ۲۷ ساله ساکن محله افسریه تهران با طرح شکایتی در پلیس فتا، اظهار داشت: در شبکه اجتماعی تلگرام عضو کانالی که دمنوش های آرامش بخش می فروخت، شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای گفت و گو از وی درباره خواص دمنوش و مزایا و مضرات آن سئوال کردم و مدیر کانال نیز پاسخ های من را می داد. بعد از گذشت چند روز، متوجه شدم که مدیر کانال مردی جوان است و دنبال آن به من پیشنهاد دوستی داد.

بیشتر بخوانید: خیانت شاگرد مغازه به اعتماد صاحب‌کار سابق کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فعال‌سازی رمز دوم

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، با پیشنهاد دوستی وی مخالفت کردم ولی بعد از گذشت مدتی متوجه شدم این فرد عکس هایم را که در پروفایلم در شبکه اجتماعی تلگرام بارگذاری کرده بودم، برداشته و با تصاویرم صفحه ای در شبکه اجتمای اینستاگرام درست کرده و حتی تصاویرم را در این فضا پخش کرده است. و بدین ترتیب موجب هتک حرمت و حیثیت ام شده است.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: تیمی از کارآگاهان پلیس فتا شناسایی هویت و مخفیگاه متهم را در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات مقدماتی به دست آوردند که مردی ۳۸ ساله ساکن رباط کریم تصاویر شاکی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

کاظمی اظهار داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای قرار گرفت و دستور دستگیری و انجام تحقیقات اولیه متهم، اخذ شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه متهم پس از تحقیقات تخصصی به جرم ارتکابی اعتراف کرد، ابراز داشت: وقتی فهمیدم شاکی خانمی جوان است با او در فضای گفت و گو (اتاق چت) ارتباط گرفتم و این گفت و گو به مدت چند روز ادامه داشت. تصور کردم که می توانم با ایشان دوست شوم و طرح دوستی و ارتباط را پیشنهاد دادم تا پیام های عاشقانه برایش بفرستم. ولی زمانی که متوجه شدم ایشان تمایلی به دوستی ندارد و دست رد به درخواست های من می زند شروع به مزاحمت و انتشار تصاویرش کردم.

کاظمی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی دارد، اضافه کرد: استفاده از عکس های شخصی به عنوان پروفایل و یا به اشتراک گذاشتن آن ها در فضای مجازی می تواند شما را به دردسر بیاندازد. اکثر بانوانی که برای شکایت به پلیس فتا مراجعه می کنند از انتشار عکس و یا در اختیار قرار گرفتن عکس هایشان در فضای مجازی اعلام شکایت می کنند و اظهار می‌دارند که دچار مشکلات خانوادگی و روحی شده‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین رباط کریم پلیس فتا تلگرام حریم خصوصی فضای مجازی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من روبه‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

کد خبر 6084321

دیگر خبرها

  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت