Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس این اطلاعیه ،با توجه به سردی هوا و تداوم بارش برف و یخ بستن بسیاری از آبگیرها و پوشیده شدن مراتع با برف، انواع حیات وحش از زیستگاه‌های مختلف استان به دنبال غذا و علوفه به سکونت‌گاه‌های انسانی نزدیک می‌شوند.

محیط‌بانان استان اردبیل هم‌اکنون برای امدادرسانی و علوفه‌دهی و دانه‌پاشی به حیات وحش در آماده‌باش بوده و مناطق حفاظت شده و زیستگاه‌های حیات وحش تحت پایش ویژه یگان حفاظت محیط زیست قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از همشهریان و علاقه‌مندان به طبیعت خواسته است به وظیفه اخلاقی خود در حمایت از این مخلوقات زیبا، ضمن مهربانی با حیات وحش در حفاظت از حیات وحش با محیط‌بانان همکاری و همیاری کرده و برای جلوگیری از شکار غیرمجاز و وارد شدن صدمه توسط افراد سودجو و شکارچیان متخلف به حیات وحش به محض مشاهده هر گونه تخلف و آسیب‌رسانی به حیوانات مراتب را با شماره تلفن ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ به ادارات و پاسگاه‌های محیط زیست در مناطق مختلف استان اطلاع دهند.

 

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز بارش برف اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز بارش برف اردبیل سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز بارش برف اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه میش مرغ دربوکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، این نمایشگاه درقالب طرح مشارکتی حفاظت میش مرغ و با حضور دوستداران محیط زیست برپا شده است.

دراین نمایشگاه ضمن معرفی گونه میش مرغ، محصولات فرهنگی به‌ منظور طرح ایده و تشویق جامعه محلی به تولید چنین محصولاتی، عرضه می‌شود.

 تولید محصولات با برند میش‌مرغ علاوه برآشنایی بیشتر با این گونه‌ درخطر انقراض و فرهنگ‌سازی محیط زیست، می‌تواند بستری مناسب برای ایجاد درآمد در جامعه محلی باشد.

این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی پذیرای علاقمندان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه میش مرغ دربوکان
  • ورود گردشگران به یک مکان گرشگری در ۱۳ بدر ممنوع شد
  • وجود ۲۲ سایت زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان در پشت سد‌ها و رودخانه‌ها
  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • فصل بهار فصل رویش و زایش گونه‌های گیاهی و جانوری است
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه