Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صفدر امجدیان، رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر گفت : خدمات عمرانی این نهاد به منظور خرید، ساخت، بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی مددجویی ارائه می‌شود.

او گفت : در سال جاری ۷۳ خانوار مددجو در این شهرستان از خدمات عمرانی کمیته امداد برخوردار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این تعداد خدمت عمرانی ۴۴ خدمت به منظور تعمیرات و بازسازی منازل شهری و روستایی، ۵ خدمت درراستای مقاوم سازی منزل مسکونی روستایی و ۲۴ خدمت به منظور بازسازی منازل مسکونی خانوار‌های آسیب دیده از سیل ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر گفت: این نهاد به منظور ارائه این میزان خدمات عمرانی ۴۵۱ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است.

امجدیان گفت: بخشی از اعتبارات عمرانی کمیته امداد از محل صدقات و کمک‌های مردمی تامین می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

خرید، ساخت، بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی مددجویی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هلال احمر آذربایجان غربی به بیش از یک صد هزار تن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی  افزود : نیروهای هلال احمر در دو مرحله  استقرارپایگاههای های بشر دوستانه و  امداد و نجات در ستاد سفر های نوروزی در  استان فعالیت دارند .

خلیلی در ادامه گفت: ایستگاههای سلامت ، کنترل فشار خون ، تست قند خون ، فضای کودک و چادر نماز در پایگاههای  بشر دوستانه فعالیت دارند.

وی دربخش دیگری از سخنانش گفت:  در بخش  امداد و نجات نیز از ۲۴ اسفند با بکار گیری ۴۰ مرکز عملیاتی و پاسخ گویی ۲۰ مرکز در   شهرهای استان خدمات ارائه شده است.

  خلیلی از استقرار دو پایگاه امداد و نجات در تمامی شهرستان ها خبر داد و تصریح کرد : در طول محورهای مواصلاتی با بهره گیری از توان بیش از ۵ هزار تن از کارکنان  و داوطلبان متخصص و بکارگیری بیش از ۲ هزار دستگاه ، ناوگان امدادی در حال ارائه خدمات است .

  محمد نوبخت نیا فرماندار شهرستان نقده نیز از استقرار دو ایستگاه   در سه راهی حیدر آباد و   ورودی شهر خبر داد و افزود : در این ایستگاهها  هلال احمر ، راهداری و اورژانس حضور دارند  تا   امروز به ۶ مورد حادثه  از جمله  دو  حادثه  جاده ای ،در مجموع به ۳۱ نفر حادثه دیده و ۱۴ مصدوم خدمات امداد رسانی شده است.

این ایستگاههای تا ۱۸ فروردین سالجاری   به خدمات رسانی خود ادامه می دهند .

 

 

 

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی هلال احمر آذربایجان غربی به بیش از یک صد هزار تن
  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی