Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد کولیوند گفت: مجلس شورای اسلامی در حال آماده‌سازی یک طرح سه فوریتی یا دوفوریتی در خصوص بنزین است تا این موضوع مدیریت شود.

کولیوند افزود: مجلس در هر حال باید دولت را مجاب کند تا به مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر توجه شود.

وی ادامه داد: مطمئناً فردا مجلس به یک راه حل عقلانی و منطقی برای جمع شدن کار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند در خصوص اتفاقاتی که امروز در برخی از شهرهای کشور و کلانشهر کرج رخ داد هم گفت: بالاخره وقتی نارضایتی‌هایی رخ می‌دهد این نارضایتی‌ها به شوارع اصلی کشیده می‌شود؛ اعتقاد من این است برای تصمیم‌گیری‌های این چنینی باید هم جوانب را در نظر گرفت و هم مردم را در جریان قرار داد؛ چون مردم شرایط کشور را درک می‌کنند و کمک خواهند کرد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در پایان گفت: در هر حال مجلس فردا یک تصمیم خوب و منطقی برای خروج از این فضا خواهد گرفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنزین مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت بنزین طرح 3 فوریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، افسر پیشین اطلاعاتی در نیروی دریایی آمریکا گفت: ایران اقداماتش را در قبال تحولات کنونی منطقه با دقت انتخاب می کند.

«اسکات ریتر» روز سه شنبه از ناظران بین المللی خواست در تحلیل تحولات کنونی خاورمیانه، فراتر از آنچه که آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره حمله تنبیهی ایران طراحی می کنند، را ببینند.

بازرس پیشین تسلیحاتی سازمان ملل یاآور شد: تهران با این حمله موشکی توانست به دارایی های نظامی اسرائیل آسیب بزند و حمله ی موفقیت آمیزی را به اجرا بگذارد.

اسکات ریتر تاکید کرد که ایران در رویارویی با رژیم صهیونیستی چشم به آینده دارد و اقدام هایش را بسیار با دقت طراحی می کند تا در برابر این رژیم بازدارندگی ایجاد نماید.

ریتر پیشتر هم در واکنش به حمله تنبیهی کشورمان به اراضی اشغالی گفته بود: اسرائیل بی دفاع است. وی گفت ایران با حداقل هفت موشک مافوق صوت جدید خود به پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد. اما حتی یک موشک ایرانی رهگیری نشد.

کد خبر 6080130

دیگر خبرها

  • ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان
  • ازپُرآبی رودخانه های خشکیده تا سرریز شدن بندهای خاکی کرمان
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود