Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:45:17 GMT

شش هکتار گلخانه در حاجی آباد به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۶۳۱۸

شش هکتار گلخانه در حاجی آباد به بهره برداری رسید

استاندار هرمزگان عصر شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه کشاورزی ،گفت: این گلخانه‌ها با استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ایجاد شده‌اند و توانسته‌اند اشتغال قابل توجهی را ایجاد کنند.

فریدون همتی تصریح کرد: این پروژه کشاورزی با هزینه‌ای افزون بر ۹۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال روستایی راه اندازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این گلخانهها محصولات کشاورزی به شیوههای نوین و با بهره وری در مصرف آب، تولید میشوند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست دولت مبنی بر توجه به کشت گلخانه ای، راه اندازی گلخانه ها در این استان رو به افزایش است و در این زمینه شهرستان حاجی آباد به قطب تولیدات گلخانه ای در هرمزگان تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که براساس برنامه ششم توسعه، پنج هزار هکتار گلخانه تولید محصولات کشاورزی در هرمزگان ایجاد شود و در این زمینه حمایت های خوبی از سرمایه گذاران این بخش خواهیم داشت.

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای هرمزگان حاجی آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای هرمزگان حاجی آباد وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای هرمزگان حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،بر اساس الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بیشترین بارش‌ها در ۲۴ سالت گذشته حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر، آبیز ۳۹، معدن پرذوده ۲۹، بیهود ۲۵، فتح اباد خصری و نوغاب حاجی ایاد ۲۲ و همین طور ایستگاه خروبا ۲۱ میلی متر بارش ثبت کردند.

لطفی افزود: همچنین در ایستگاه های چاه طلب ۱۷ میلی متر، چاه داشی ۱۶میلی متر، چاه داشی، عباس آباد میم  ۱۶ میلی متر، چیروک ۱۵ میلی متر، دوست آباد ۱۴و سه دهم میلی متر، کلاته سورگ و کریمو ۱۴ میلی متر، جفت رود ۱۳ و زنوغان ۱۳ میلی متر بارندگی ثبت شده است. 

وی گفت: آرین شهربا ۱۲ و نه دهم میلی متر، بیشه، سرند فردوس و معصوم آباد  ۱۱ میلی متر، آیسک ۱۰و ۸ دهم میلی متر، قدمگاه ۱۰و نیم میلی متر، پی کوه ۱۰ ونیم میلیمتر نیز  ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد