Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:21:31 GMT

پرونده‌های گران فروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۶۴۱۲

پرونده‌های گران فروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی اظهار داشت: با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و تغییرات در قیمت سوخت، هیچ شخصی بدون تصویب کمیته نظارت و ستاد تنظیم بازار استان حق افزایش قیمت در کالا و خدمات را نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با سودجویان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، افزود: در همین راستا گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی جهت رصد و کنترل بیشتر بازار و مراکز خدماتی با همکاری سایر دستگاه ها از جمله صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، اتاق اصناف، استاندارد و... تشدید خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سراسر استان سیستان و بلوچستان پرونده های گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و عدم عرضه کالا به صورت خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفین بدون اغماض برخورد می شود.

به گفته میرزایی؛ از امروز تیم های بازرسی با تعداد بیشتر و استفاده از ظرفیت بازرسان مضاعف آغاز می شود و همه قیمت ها تحت کنترل و زیر ذره‌بین هستند.

وی تصریح کرد: شهروندان هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی و غیرواقعی را از طریق تماس با سامانه های ۱۲۴ بازرسی صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در سراسر استان سیستان و بلوچستان اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان موارد بررسی و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی انجام شود.

کد خبر 4773929

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی زاهدان بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان راهپيمايي 13 آبان شیراز قزوین تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت بیرجند خطبه های نماز جمعه سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد ریالی سازنده کابینت به دلیل گرانفروشی

یداله ملکی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده گرانفروشی سازنده کابینت به ارزش ۷۱۳ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی آمل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس ازبررسی پرونده، و دریافت نظرکارشناس اتحادیه اتهام انتسابی را محرز، و متهم را به پرداخت ۷۱۳ میلیون ریال در حق شاکی و یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: این گزارش را بازرسان صنعت، معدن وتجارت پس از شکایت شاکی، تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در لارستان
  • محکومیت یک میلیارد ریالی سازنده کابینت به دلیل گرانفروشی
  • ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو