Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@05:15:29 GMT

گزارشی از سرقت پول از بانک شهر در اصفهان نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۶۴۸۴

گزارشی از سرقت پول از بانک شهر در اصفهان نداشته‌ایم

سرپرست شعب بانک شهر در استان اصفهان گفت: گزارشی در خصوص سرقت پول و میزان خسارت به تجهیزات بانک شهر به دنبال اعتراضات امروز در اصفهان نداریم.

بهروز کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص میزان خسارت وارد شده به شعب بانک شهر در اصفهان به دنبال اعتراضات مردمی در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: بیشترین آسیب در این خصوص به شعبه بانک شهر در خیابان پروین وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون گزارشی در خصوص سرقت پول از شعب بانک و میزان خسارت به تجهیزات این شعب دریافت نکرده‌ایم اما آنچه اطلاع رسانی شده است آسیب به شعب بانک‌های مختلف در خیابان پروین بوده است.

کد خبر 397056

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بانک شهر اعتراضات مردمی اعتراضات بنزینی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

به گزارش مشرق، در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

دیگر خبرها

  • بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)
  • هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان وجود ندارد
  • ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم
  • اصابت موشک به اصفهان صحت ندارد/ علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز
  • اصابت موشک به اصفهان صحت دارد؟ /علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز
  • تا این لحظه هیچ گزارشی از حمله خارجی به ایران وجود ندارد
  • امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز