Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال اسکاتلند مقابل قبرس به پیروزی رسید. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های انتخابی یورو 2020 و از گرو I  تیم ملی فوتبال اسکاتلند از ساعت 17:30 امروز (شنبه) میهمان تیم قبرس بود که در نهایت موفق شد میزبان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اسکاتلند در این دیدار رایان کریستی (دقیقه 12) و مک گین (دقیقه 53) گلزنی کردند. تک گل قبرس نیز توسط جورجیوس افرم در دقیقه 47 به ثمر رسید.

اسکاتلند با این برد 12 امتیازی شد و بالاتر از قبرس 10 امتیازی در رده سوم جدول این گروه ایستاد. بلژیک و روسیه با 24 و 21 دو تیم نخست گروه I هستند و از ساعت 20:30 به مصاف هم می‌روند.

انتخابی یورو 2020| صعود سوئد در شب برتری قاطعانه ایتالیا و اسپانیا

انتهای پیام/

R35350/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی اسکاتلند جام ملت‌های اروپا 2020

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی اسکاتلند جام ملت های اروپا 2020 جام ملت های اروپا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.
فجری‌ها در دقیقه ۱۰ روی ارسال کرنر زیبای حمید ملکی با ضربه سر شاهین طاهرخانی مدافع پیش تاخته تیم فجر به گل رسید.
همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که با یک گل به پیروزی دست یافتند.
میلاد غریبی در دقیقه ۳۴ برای شهر راز شیراز گلزنی کرد.
با پایان یافتن هفته بیست و هفتم تیم خیبر خرم با ۶۱ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، چادر ملو اردکان یزد با ۵۶ امتیاز دوم شد و تیم فجر هم با ۵۵ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند و نفت مسجد سلیمان هم با ۵۳ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.
تنها چهار تیم بالای جدول شانس رسیدن به لیگ برتر را دارند هر چند خرم آبادی‌ها شانس بیشتری دارند تا بازی‌های باقی مانده برای چهار تیم حساس‌تر شود.
در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت‌های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.
شاهین بندر عامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • برد خارج از خانه روستف با حضور محبی
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ