Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی امشب شنبه ۲۵ آبان‌ماه با حضور بیش از ۴۲۰ نفر از اندیشمندان جهان اسلام از بیش از ۹۰ کشور جهان در سالن همایش‌های زرین هتل آزادی در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این کنفرانس پرداخت و اظهارداشت: برگزاری ۴ کمیسیون تخصصی و بیش از ۲۰ نشست با موضوعات مرتبط با مقاومت و وحدت اسلامی بخشی از دستاوردهای این کنفرانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مباحث مطرح شده در این کنفرانس، همانند سال‌های گذشته در عرصه اجرا نیز دنبال می‌شود، تصریح کرد: شخصیت‌های تاثیرگذار جهان اسلام در این کنفرانس حضور یافته و زمانی که به کشورهای خود باز می‌گردند، می‌توانند در حوزه تقریب مذاهب اسلامی، دستاوردهای بسیاری را رقم بزنند.

اراکی، با بیان اینکه در این کنفرانس شاهد برنامه‌های مختلفی بودیم، گفت: این اجتماع بزرگ ضمن داشتن برنامه‌های متنوع و گسترده، از حضور ۴۰۰ میهمان خارجی و ۶۰۰ میهمان داخلی بهره برده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این‌که در سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مباحث گسترده‌ای پیرامون مسائل مختلف جهان اسلام تحت عناوین گوناگون برای اقشار مختلف مطرح شد، تأکید کرد: این کنفرانس به سبب حضور گسترده اندیشمندان و فرهیختگان جریان سازی خوبی داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم نتایج این کنفرانس را همچنان در جهان اسلام شاهد باشیم.

همچنین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه نیز در ادامه این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی برخی از چهره‌های جهان اسلام، قرائت بیانیه پایانی و رونمایی از تابلو فرش مقاومت از دیگر برنامه‌های آیین اختامیه سی و سومین کنفرانس بین‌‌المللی وحدت اسلامی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اختتامیه هتل آزادی آیت الله اراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند

به نقل از دفتر این مرجع تقلید، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی گفتند: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

ایشان با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصآ رژیم صهیونیستی افزودند: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند؛ براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کردند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری