Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:15:59 GMT

اعلام سهمیه سوخت سواری‌های عمومی بین شهری

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۶۸۶۷

مهران قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: سهمیه شش روز باقیمانده آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

اخبار اجتماعی- وی افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیروز و امروز موضوع سهمیه سوخت ناوگان سواری بین شهری را در کمیته بررسی موارد خاص وزارت کشور پیگیری کرد و این مصوبه اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه این سهمیه پایه است، گفت: با توجه به پیمایشی که سواری‌های عمومی بین شهری خواهند داشت متناسب با این پیمایش سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

قربانی تأکید کرد: سیاست بر این است که سواری کرایه عمومی بین شهری و وانت‌ها براساس پیمایش واقعی سهمیه نهایی سوخت دریافت کنند.

وی افزود: اگر خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعاً پیمایش داشته باشد و مسافر جابه‌جا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد قطعاً متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آن اختصاص می‌یابد.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: فعلاً‌ این 750 لیتر برای سواری‌های کرایه بین شهری تک‌سوز و سهمیه 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می‌یابد و سعی می‌کنیم از ماه آینده با هماهنگی‌های انجمن صنفی مقدمات نصب پیمایش‌سنج‌ها بر روی این ناوگان فراهم شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کارت سوخت سهمیه سوخت سازمان راهداری سواری های بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت‌ ها شارژ شد

به گزارش پارس نیوز ، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

​سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

​هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع » اقتصاد انلاین

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها